Τρίτη 10 Απριλίου 2018

Ενδιαφέρον για αγορά παλιών βαγονιών.

Αποτέλεσμα εικόνας για Παλια βαγονια Σιδηροδρομικα ΝέαΣυνεχίζουν να φτάνουν μηνύματα στην ιστοσελίδα μας σχετικά με την πώληση παλιών βαγονιών από τον ΟΣΕ. 
Ένα θέμα που ενδιαφέρει πολύ κόσμο και αναζητούν κάποια ενημέρωση σχετικά. Κάτι που φαίνεται και στο μήνυμα του φίλου αναγνώστη μας. 

Είμαι κάτοικος Θεσσαλονίκης. Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε κάτι σχετικό με πώληση παλιών βαγονιών. Έχω ήδη ψάξει αρκετά και δεν έχω βγάλει άκρη. Μου είπαν από ΟΣΕ ότι τα έχουν πάρει εργολάβοι. Αν γνωρίζετε κάτι συγκεκριμένο πείτε μου σας παρακαλώ». 

Σε παλαιότερη ανακοίνωση του ΟΣΕ μας είχε ενημερώσει ότι κάποια στιγμή θα γίνει εκποίηση παλιού τροχαίου υλικού αλλά ακόμη δεν έχει υλοποιηθεί αυτή η απόφαση. 
Αν ο ΟΣΕ έχει κάτι κατά νου ας μας ενημερώσει ώστε να ενημερώσουμε με την σειρά μας του φίλους που αναζητούν παλιά βαγόνια για αγορά και αξιοποίησή τους.

Συντάκτης: Χρήστος Γιαννακίδης