Παρασκευή 20 Απριλίου 2018

Δημοπρατούνται η ηλεκτροκίνηση Παλαιοφάρσαλου - Καλαμπάκας και Βόλου - Λάρισας.


Αναβαθμίζεται σε ταχύτητες ο σιδηρόδρομος από το φθινόπωρο

Μέσα στο 2018 αναμένεται η δημοπράτηση στα έργα ηλεκτροκίνησης Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και Λάρισα-Βόλος, σύμφωνα με το σχεδιασμό της ΕΡΓΟΣΕ.
Τα έργα αυτά θα δώσουν άλλη ώθηση στις σιδηροδρομικές μεταφορές στη χώρα και στη Θεσσλία σε συνδυασμό με την παράδοση στο Σταθμό Τιθορέας και Μώλου μαζί με το τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι μήκους 54χλμ που περιλαμβάνει τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στα Βαλκάνια, αυτή της Σήραγγας Καλλιδρόμου μήκους 9χλμ.

Ο σχεδιασμός είναι μετά το φθινόπωρο η σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας με Θεσσαλονίκη, να απαιτεί μόλις 3 ΄ώρες και 20 λεπτά, γεγονός που σημαίνει ότι και η σύνδεση της Λάρισας με την Αθήνα δεν θα υπερβαίνει τις 2 ώρες και 10 λεπτά. Ανάλογη θα είναι και η χρονική διάρκεια από Τρίκαλα- Καρδίτσα και Βόλο προς Αθήνα.

Βλέποντας μπροστά, τις επόμενες εβδομάδες αναμένεται η παράδοση του Θριασίου Πεδίου και μέσα στο καλοκαίρι η νέα διπλή γραμμή Τιθορέα-Δομοκός που είναι το τελευταίο τμήμα του που ολοκληρώνει το σιδηροδρομικό διάδρομο Αθήνας-Θεσσαλονίκης

Όλα αυτά με δεδομένο ότι αναβαθμίζονται και οι εμπορευματικές μεταφορές θα φέρουν το τρένο στο επίκεντρο των προτιμήσεων των Ελλήνων για τις μετακινήσεις, με δεδομένο το κόστος των καυσίμων και των διοδίων, που καθιστούν ακριβή τη χρήση του ΙΧ. Φυσικά η αναβάθμιση των ταχυτήτων στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας αποτελεί πρόκληση και για τα υπεραστικά ΚΤΕΛ της Θεσσαλίας, τα οποία θα πρέπει να αναβαθμιστούν για να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στον ανταγωνισμό.

Και βέβαια για τη Λάρισα παραμένει το στοίχημα του να βρει λύσεις για τα πολύ συχνά δρομολόγια καθώς αναμένονται πάνω από 40 αμαξοστοιχίες ημερησίως να διέρχονται από την πόλη, που θα την ..κόβουν στη μέση σχεδόν κάθε μισή ώρα, με ότι αυτό συνεπάγεται ιδιαίτερα για την οδό Βόλου...

Πηγή: thessaliatv.gr