Σάββατο, 14 Απριλίου 2018

Κ. Γενιδούνιας : Πως ένας "ασήμαντος", κάνει τους "σημαντικούς" να αρνούνται ακόμα και την ταυτότητα τους.


Συνάδελφοι , συναδέλφισες,
Είναι πλέον καθημερινό το παραλήρημα του Νίκου Κιουτσούκη, Γενικού Γραμματέα της ΓΣΕΕ, που με αναγκάζει να τοποθετηθώ δημόσια για ΠΡΩΤΗ και τελευταία ελπίζω φορά. 
O Nίκος Κιουτσούκης  έχει επιδοθεί, εδώ και 5 μήνες
με διαδοχικές ανακοινώσεις ,αλλά και με πλήθος ύβρεων, απειλών (ακόμα και κατά της οικογενείας και υγείας μου)τόσο μέσω προσωπικών ανακοινώσεων όσο και μέσω της διαδικτυακής σελίδας της ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών της οποίας φέρει ακέραια την πολιτική ευθύνη, όντας Πρόεδρος της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού Τομέα, αλλά και εκλεγμένος μέσω αυτής στην ΓΣΕΕ, σε ένα ανελέητο συκοφαντικό πόλεμο εναντίον μου.
Ο Κιουτσούκης ακόμα και σήμερα, με την ανακοίνωση που εξέδωσε μετά την εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων στα οποία προσέφυγε για να επιλύσει συνδικαλιστικές διαφορές, αποδεικνύει ότι δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι αποτελεί ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ όντας εκ των κορυφαίων συνδικαλιστών της χώρας (Νο 2 στην ιεραρχία) και άρα και ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ που πρέπει να αποδέχεται την κριτική όσο οξεία και αν είναι αυτή, ιδιαίτερα όταν αυτή αναφέρετε  σε  ΑΛΗΘΗ γεγονότα.
Ακριβώς επειδή δεν αντιλαμβάνεται τον ρόλο που του έχουν εμπιστευτεί εκατομμύρια εργαζομένων μέσω της ΔΑΚΕ, προσπαθεί να συνδυάσει την έννοια του σημαντικού προσώπου, με αυτή του ΔΗΜΟΣΙΟΥ προσώπου.
Ναι ο Κιουτσούκης, είναι ΔΗΜΟΣΙΟ πρόσωπο, το οποίο απασχολεί καθημερινά τον ημερήσιο τύπο- τελευταία μάλιστα συναντήθηκε με τον ανώτατο πολιτειακό άρχοντα της χώρας κ. Παυλόπουλο, λόγω της ιδιότητας του.
Εγώ προσωπικά σαν Πρόεδρος ενός Πρωτοβάθμιου Σωματείου, προφανώς και δεν είμαι ΔΗΜΟΣΙΟ πρόσωπο ,αντίστοιχο της εμβέλειας του Κιουτσούκη.
Ωστόσο η καθημερινή του ενασχόληση μαζί μου, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ περίτρανα, ότι η συνδικαλιστική δράση που έχω αναπτύξει με το Σωματείο των μηχανοδηγών, τον έχει φέρει σε τέτοια δυσμενή θέση που αναγκάζεται σε πλήθος -ακόμα και σήμερα- υβριστικών διατυπώσεων σε βάρος μου.

Στα γεγονότα > 



·                     Μας λέει σήμερα ο Κιουτσούκης ότι ο πρώην Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ και Πρόεδρος της ΠΟΣ κ. Τσαλικάκης δεν έχει καταδικαστεί ΠΟΤΕ, για πλαστογραφία. Ωστόσο η με αρ. 32583/2013 απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών απόφαση, λέει το αντίθετο! Μόλις χτες ή προχτές άλλωστε, ο Κιουτσούκης , για την υπόθεση αυτή, αναφερόταν σε "σκελετούς" που έβγαλαν κάποιοι από το ντουλάπι. Σκελετούς τους βλέπει ο ίδιος, προφανώς γιατί τον αφορούν, όχι όμως και εμείς! Σήμερα, μας λέει άλλα, αύριο πιθανόν να ανακαλύψει κάτι διαφορετικό. Αυτή είναι η πολιτική του προσέγγιση στα πράγματα. Άλλωστε όταν εμείς γράφαμε ότι αναδείχτηκε μέσω της πλαστογραφίας αυτής στην ΓΣΕΕ, αφού επωφελήθηκε της "δήθεν" παραίτησης εκλεγμένου συνέδρου για να βρεθεί στο συνέδριο της ΓΣΕΕ, αυτός διάβαζε  ότι τον λέμε πλαστογράφο! Ίσως λόγω μειωμένης αντίληψης για το τι διαβάζει ακριβώς. Ίσως γιατί δεν έχει τίποτα να πεί για το θέμα αυτό!
·                     Πολιτική προσέγγιση παρόμοια με όσα έπραξε το 2013,όταν εν μέσω θυελλωδών επιθέσεων στην εργατική τάξη, στους άνεργους και συνταξιούχους απο την μνημονιακή Κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ (θυμίζω ότι μιλάμε για την περίοδο που σημειώθηκαν οι πλέον ακραίες περικοπές σε συντάξεις, μισθούς -κατάργηση 13ου και 14ου μισθού στο Δημόσιο ,αλλά και την περίοδο που με το PSI εξαφανίστηκαν τα αποθεματικά των ασφαλιστικών μας Ταμείων),αυτός επέστρεφε στην Νέα Δημοκρατία, "ανταποκρινόμενος" στο κάλεσμα του τότε Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, για να ξαναφύγει-και πάλι- λίγους μήνες μετά. Θυμίζω στους συναδέλφους σιδηροδρομικούς ότι ο Κιουτσούκης, Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ και τότε, επέστρεφε στην Νέα Δημοκρατία, λίγους μήνες μετά την ένταξη των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ, που σκοπό είχε φυσικά την ιδιωτικοποίηση τους. Αυτή είναι η πολιτική του προσέγγιση και το πολιτικό του κριτήριο.
·                     Ο Κιουτσούκης  μιλά σήμερα, για φωτογραφίες που λήφθηκαν παρανόμως και αναρτήθηκαν στο στέκι της έλξης, αλλά ΠΟΤΕ δεν έχει ασκήσει ΚΑΜΙΑ ένσταση για αυτές. Ωστόσο έχει παραδεχτεί δημόσια ότι ηχογραφεί ακόμα και συνομιλίες με ανυποψίαστους συνομιλητές, τις οποίες μάλιστα όπως παραδέχτηκε δημόσια,  κρατά στο αρχείο, προφανώς για λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε και σίγουρα αφορούν τις πρακτικές που ακουλουθεί. Αν και ΔΗΜΟΣΙΟ πρόσωπο, προσέφυγε στην δικαιοσύνη για την προεκλογική αφίσα της +ΣυνΕξέλιξης που τελικά δεν κατάφερε -μέχρι στιγμής- να κατεβάσει απο τους χώρους εργασίας των μηχανοδηγών. Αν αυτό τελικά καταφέρει την Δευτέρα και αποτελεί μάλιστα η εξέλιξη αυτή και  προσωπικό μου Βατερλό, θα το κρίνουν οι μηχανοδηγοί στις επερχόμενες εκλογές της 17ης - 18ης Απριλίου. 
·                     Ο Κιουτσούκης σήμερα απέφυγε τόσο  την ουσιαστική ευθύνη, όσο και την πολιτική - συνδικαλιστική ευθύνη για τις ανακοινώσεις της ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών γιατί γνωρίζει ο ίδιος καλά ότι δεν γλίτωνε την καταδίκη του.Αν όντως είναι  περήφανος για την ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών όπως δηλώνει, ας αναλάμβανε την ευθύνη. Το τι ακριβώς φοβήθηκε, το καταλαβαίνει όλος ο σιδηροδρομικός κόσμος, η Ελληνική Κοινωνία, αλλά προφανώς  το αντιλήφθηκε και ο ίδιος όταν ήρθε αντιμέτωπος με 23 σελίδες αγωγής.
·                     Ο Κιουτσούκης εδώ και 5 μήνες ασχολείται καθημερινά μαζί  μου μετά  την συμφωνία που σύναψε το Σωματείο των μηχανοδηγών με την ιδιωτική εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον Δεκέμβρη του 2017.Η συμφωνία αυτή δεν άρεσε στην παράταξη του στον Σιδηρόδρομο, επειδή δήθεν καταργούσε το πενθήμερο. Ωστόσο η ΔΑΚΕ Έλξης, μέσω του Κυριαζή Καπιτάνου, είχε καταθέσει παρόμοια πρόταση, σαν αυτή που υπεγράφη στο άρθρο 4 της συμφωνίας, όπως αποδεικνύεται και στα πρακτικά που κατατέθηκαν στην Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών. Η συμφωνία αυτή κρίθηκε ήδη απο το Υπουργείο Εργασίας ως νόμιμη και ως ΑΠΟΛΥΤΑ επιτυχημένη και επωφελής, κρίθηκε απο το σύνολο των μηχανοδηγών με συντριπτική πλειοψηφία στις τελευταίες συνελεύσεις. Αυτό και μόνο θα έπρεπε να τον κάνει να σιωπά. Ωστόσο ο ίδιος οδήγησε -εξαιτίας της προσωπικής του εμμονής μαζί μου-  ΚΑΙ την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών σε αδιέξοδο στην Τριμερή του Υπουργείου Εργασίας.
·                     Θυμίζω ότι ο Κιουτσούκης διετέλεσε και Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών σε περίοδο που η υπερεργασία στον σιδηρόδρομο, ήταν αντίστοιχη της σημερινής. Αναρωτιέμαι αν προσέφυγε ποτέ στο ΣΕΠΕ για το θέμα της υπερεργασίας στον σιδηρόδρομο. Αλλά την ίδια ώρα διαβάζω την απόφαση του Υπουργείου Εργασίας, ότι δηλαδή το Σωματείο των μηχανοδηγών είναι το μοναδικό που το έχει πράξει το 2018και αντιλαμβάνομαι ότι μάλλον ο Κιουτσούκης τότε δεν έβλεπε τα χιλιάδες πληρωμένα ρεπό,τις κενές οργανικές θέσεις, τις μετατάξεις του Νόμου 3891. Κατήγγειλε όμως την συμφωνία του Σωματείου μας, που προβλέπει 100 προσλήψεις νέων μηχανοδηγών για πρώτη φορά μετά το 1984 και ανατρέπει σε τουλάχιστο 4 σημεία τον αντεργατικό Κανονισμό Εργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!
·                     Ο Κιουτσούκης θεωρεί εδώ και 6 μήνες ότι για την διάσπαση της παράταξης του σε όλη την χώρα (μέσω της Ενότητας) αλλά και τα άσχημα εκλογικά αποτελέσματα στα σιδηροδρομικά συνδικάτα ευθύνεται ένα blog και όχι ο ίδιος. Αρνείτε ακόμα και αυτήν την ευθύνη παρά το ότι βλέπει ότι ΔΕΝ θα εκλεγεί στην επόμενη ΓΣΕΕ μέσω της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.
·                     Ακόμα και για το θέμα με τα ...Volvo της ΓΣΕΕ κατηγόρησε το στέκι της έλξης, επειδή ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ απο τον ηλεκτρονικό τύπο το επίμαχο άρθρο. Αν ο ίδιος ντρέπεται για το αυτοκίνητο που αγόρασε για αυτόν η ΓΣΕΕ,εμένα προσωπικά μου είναι αδιάφορο. Για αυτό και δεν μπήκα ποτέ στον κόπο να ρωτήσω συντρόφους μου στην ΓΣΕΕ για το θέμα. Γνωρίζω τις ανάγκες μετακίνησης τους, ο ίδιος όμως ενοχλήθηκε για την αναδημοσίευση του επίμαχου άρθρου και έβγαλε και ανακοίνωση,  κανείς άλλος!. Γιατί άραγε; Ντρέπεται; 
·                     O Κιουτσούκης όμως θα έπρεπε να ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ για το ότι όντας κορυφαίος συνδικαλιστής της χώρας και άρα ΔΗΜΟΣΙΟ πρόσωπο, "πιάστηκε" να έχει  πληρωθεί κανονική άδεια 52 ημερών, ενώ ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ χρόνια τώρα και έχει πλήρη απαλλαγή απο την εργασία του! Δηλαδή ο Κιουτσούκης ,o Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ ενώ ΔΕΝ εργάζεται, πληρώνεται την κανονική του άδεια! Πως γίνεται άραγε αυτό,  αναρωτιούνται όλοι και ο ίδιος θα πρέπει να το εξηγήσει στα εκατομμύρια ανέργων και στα εκατομμύρια εργαζομένων που καθημερινά υποφέρουν στους χώρους εργασίας, εξαιτίας της ανύπαρκτης συνδικαλιστικά ΓΣΕΕ δεκαετίες τώρας. 
·                     Και το ότι έχει έρθει σε δεινή θέση για το θέμα αποδεικνύεται απο το ότι το παραδέχτηκε και επιστράτευσε μάλιστα άλλο ένα ψέμα για να καλύψει την απαράδεκτη αυτή συμπεριφορά. Επικαλέστηκε ότι η ΕΕΣΣΤΥ,  του πλήρωσε την άδεια δήθεν επειδή θα έπρεπε να καθαρίσει τα  "υπόλοιπα" κανονικής άδειας του προσωπικού ενόψει ιδιωτικοποίησης της, όπως προβλέπετε λέει ο Κιουτσούκης απο τον Νόμο και έτσι έκανε λέει και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ! Φυσικά αυτό δεν συνέβη ΠΟΤΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεν προβλέπετε απο κανένα Νόμο! Αλλά ο ίδιος πρέπει κάτι να πεί. Ας πάρει θέση η ΓΣΕΕ για το θέμα. Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε αν δέχεται η Συνομοσπονδία ο Γενικός της Γραμματέας να έχει απαλλαγή απο την εργασία του, αλλά να πληρώνεται την κανονική του άδεια!!!!!
·                     Ο Κιουτσούκης δεν τα βάζει με το Σωματείο των μηχανοδηγών, αλλά με εμένα προσωπικά, ισχυρίζεται, την ώρα που αναρτά φωτογραφίες απο την Τριμερή ποηυ παραστήκαμε σαν Σωματείο, με υβριστικές λεζάντες να την ακολουθούν, την ώρα που υπονοούσε ότι "ξαλαφρώσαμε" το Ταμείο, δημοσίευσηγια την οποία όχι μόνο θα απολογηθεί,αλλά θα αναγκαστεί να ζητήσει δημόσια συγνώμη.Θυμίζω απλά,ότι όταν ο  Κιουτσούκης έλεγε και δημοσίευε αυτά, η εξελεγκτική επιτροπή στην οποία συμμετέχει και υπέγραψε τον έλεγχο, μέλος της ΔΑΚΕ,τα βρήκε ΟΛΑ άψογα! Είναι κοινός συκοφάντης και θα απολογηθεί εκεί που πρέπει και που θα τον οδηγήσει το Σωματείο, όχι εγώ προσωπικά.
 Κλείνοντας οφείλω να τονίσω το αυτονόητο, αυτό δηλαδή που καταλαβαίνουν όλοι οι σιδηροδρομικοί.
Εγώ, ο Γενιδούνιας Κώστας, μηχανοδηγός, ΠΟΤΕ δεν κρύφτηκα πίσω απο καταστατικά και διαδικασίες όπως έκανε ο Κιουτσούκης σήμερα, για να αποφύγω την ευθύνη.
Εδώ και 15 χρόνια που εργάζομαι στον σιδηρόδρομο, είμαι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ δίπλα στους συναδέλφους μου, στον αγώνα που δίνουμε ΟΛΟΙ μαζί για να τον κρατάμε ΖΩΝΤΑΝΟ σε βάρος όλων των πολιτικών αποφάσεων που διαχρονικά τον απαξίωσαν.
Είμαι ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ που είμαι ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ, είμαι ΠΕΡΗΦΑΝΟΣπου είμαι ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΣ, είμαι ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ που εκπροσωπώ τους μηχανοδηγούς ως Πρόεδρος της Ιστορικής ΠΕΠΕ, είμαι ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ που είμαι μέλος του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.
Είμαι ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ που έχω κάνει το συνδικαλιστικό κατεστημένο της χώρας να ΠΑΡΑΜΙΛΑ καθημερινά σε βάρος μου.
Είμαι ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ γιατί μέσω της δράσης κατάφερα να ΑΠΟΔΕΙΞΩ στον σιδηροδρομικό κόσμο, ότι το συνδικαλιστικό κατεστημένο δεν είχε ποτέ ουσιαστικές διαφορές, αφού έσπευσε να υπερασπιστεί τον νεοφιλελεύθερο Κιουτσούκη, ακόμη και αποτυχημένος συνδικαλιστής της «δήθεν ταξικής Αριστεράς»! 
Είμαι ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ που ανάγκασε η συνδικαλιστική μου δράση και  κριτική ,τον Κιουτσούκη, τον Γενικό Γραμματέα της ΓΣΕΕ να προσφύγει στην αστική δικαιοσύνη για να λύσει συνδικαλιστικές διαφορές στις δικαστικές αίθουσες και όχι στις συνελεύσεις! (απο πότε έχει να εμφανιστεί σε τέτοια ο Κιουτσούκης,θυμάται;).
Είμαι ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ για την συμφωνία που ΥΠΕΓΡΑΨΑ στις 15 Δεκεμβρίου του 2017 σαν Πρόεδρος του Σωματείου μηχανοδηγών.

Δεν ξέρω όμως αν οι εργαζόμενοι της χώρας είναι περήφανοι για αυτήν την ΓΣΕΕ.
Αν είναι περήφανοι για τον Κιουτσούκη που τους εκπροσωπεί ως ανώτατο συνδικαλιστικό προσωπικό.
Αν θέλει, ας ρωτήσει ο ίδιος τον απλό κόσμο της εργασίας την άποψη του για αυτήν την ΓΣΕΕ.

Μετά ας κοιταχτεί στον καθρέπτη.

Ένας "ασήμαντος" - όπως με χαρακτήρισε ο ίδιος-  που έκανε τον σημαντικό Κιουτσούκη - όπως αντιλαμβάνεται  ο ίδιος με την σημερινή του δήλωση τον εαυτό του- εδώ και 5 μήνες να παραληρεί καθημερινά και να φτάνει στο σημείο να απαρνείται την ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών που τον ανέδειξε συνδικαλιστικά.

Γενιδούνιας Κώστας 
Υποψήφιος με την +ΣυνΕξέλιξη στις εκλογές της 17ης - 18ης Απριλίου στο Σωματείο των μηχανοδηγών
Πρόεδρος της ΠΕΠΕ 

Παρασκευή 13 Απριλίου 2018.