Παρασκευή 20 Απριλίου 2018

Από Ιούνιο... φθινόπωρο πιο κοντά η Λάρισα στην Αθήνα.


Στις 2 ώρες και κάτι με το τρένο...

Για τον Σεπτέμβριο, και αν, μετατίθεται τώρα η πολυδιαφημισμένη μείωση του χρόνου για τη σιδηροδρομική κάλυψη της απόστασης Αθήνα – Θεσσαλονίκη με το τρένο. Οι τρεις ώρες και είκοσι λεπτά, και μάλιστα από τις 6 Ιουνίου, που είχε εξαγγείλει στις αρχές της χρονιάς ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μετατέθηκαν…
για τον Σεπτέμβριο, το βράδυ της Τετάρτης, από τους υπεύθυνους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ο χρόνος εξάλλου που θα απαιτείται για τη διαδρομή Λάρισα - Αθήνα υπολογίζεται σε 2 περίπου ώρες και 10 λεπτά.Αντίστοιχα αναμένεται να μειωθεί ο χρόνος και από Αθήνα προς Καρδίτσα, τρίκαλα, Καλαμπάκα μέσω Παλαιοφάρσαλου
Ο χρόνος της σιδηροδρομικής διαδρομής Αθήνας - Θεσσαλονίκης θα μειωθεί στις τρεις ώρες και είκοσι λεπτά το φθινόπωρο, με την έλευση του νέου τροχαίου υλικού, υπό την προϋπόθεση να έχουν ολοκληρωθεί ως τα τέλη Ιουνίου τα έργα της διπλής γραμμής ηλεκτροκίνησης, εκτίμησαν εκπρόσωποι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της μητρικής της εταιρίας του ομίλου Ferrovie Dello Stato Italiano, σε εκδήλωση στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, μεταδίδει σε τηλεγράφημά του το ΑΠΕ, το βράδυ της Τετάρτης.

Και παραθέτει τις δηλώσεις, εκτός των άλλων, του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας Φίλιππου Τσαλίδη.

Οπως σημειώνει το ΑΠΕ, ο κ. Τσαλίδης ανέφερε ότι από το φθινόπωρο εκτιμάται ότι θα αρχίσει να ξεδιπλώνεται και η επένδυση των πεντακοσίων εκατομμυρίων ευρώ από τον όμιλο, για την αναβάθμιση των υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αρχής γενομένης με την έλευση του νέου τροχαίου υλικού για τη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, εφόσον θα έχει ολοκληρωθεί η υποδομή για την διπλή γραμμή ηλεκτροκίνησης.

Δήλωνε βέβαιος για τις 6 Ιουνίου 2018...

Ιδιαίτερα επισήμανε, ότι ήδη «καταβάλλεται μια τεράστια προσπάθεια» από τον αρμόδιο υπουργό και από την ελληνική κυβέρνηση για να ολοκληρωθεί πιο γρήγορα το έργο της διπλής γραμμής ηλεκτροκίνησης. Εκτίμησε ότι εάν δοθεί ως στα τέλη Ιουνίου, η εταιρία από τον Σεπτέμβριο, θα είναι σε θέση να φέρει το νέο τροχαίο υλικό, να πιστοποιήσει τη γραμμή και να εκπαιδεύσει το προσωπικό στα νέα τρένα.
Με την ολοκλήρωση του έργου, η διαδρομή Αθήνας - Θεσσαλονίκης θα διαρκεί τρεις ώρες και είκοσι λεπτά. Επίσης, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, προβλέπεται ως το τέλος του 2019 να έρθει και το ταχύτερο τρένο, με ταχύτητα 200 χλμ/ώρα.
Στις 8 Ιανουαρίου 2018, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης δήλωνε βέβαιος ότι από τις 6 Ιουνίου η απόσταση Αθήνας - Θεσσαλονίκης θα καλύπτεται, σιδηροδρομικώς, σε 3 ώρες και 20 λεπτά, λίγο μετά το τέλος του παρθενικού ταξιδιού με τρένο, στη νέα χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής από την Τιθορέα μέχρι το Λιανοκλάδι.
«Τον Ιούνιο θα έχουμε επιτέλους το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε διπλή γραμμή, ηλεκτροδοτούμενο και θα μπορούμε να καλύπτουμε αυτή την απόσταση σε 3 ώρες και 20 λεπτά. Αυτό σημαίνει πάρα πολλά πράγματα και για τις επιβατικές μεταφορές αλλά και για τις εμπορευματικές μεταφορές» είχε τονίσει τότε ο υπουργός, συμπληρώνοντας ότι με το συγκεκριμένο έργο «αλλάζει ο χάρτης των μεταφορών και ειδικά των σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα».


Πηγή: tanea.gr, thessaliatv.gr