Τρίτη, 10 Απριλίου 2018

Νίκος Κιουτσούκης: Μπορείς να κοροϊδέψεις πολλούς για λίγο ή λίγους για πολύ. Όλους όμως για πάντα ΠΟΤΕ…


Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,

Όπως γνωρίζετε, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν η μοναδική εταιρεία που συμμετείχε στην πρόσκληση για την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ με μια ιδιαίτερα χαμηλή οικονομική προσφορά (σύμφωνα με πληροφορίες 9 εκ.€).


Το Δ.Σ. του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων έδωσε ολιγοήμερη προθεσμία για κατάθεση βελτιωμένης προσφοράς και σε λίγες ημέρες, αναμένεται η σχετική απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ, η οποία θα κρίνει το μέλλον της Εταιρείας και το δικό μας.
Η κήρυξη ως “άγονου” του διαγωνισμού συνιστά, και κατά την άποψή μου, την πλέον ενδεδειγμένη λύση τόσο λόγω του ύψους του τιμήματος, όσο και για τη συμμετοχή μόλις μίας εταιρείας.
Την ώρα που η σημερινή Κυβέρνηση προχωρά στην εκποίηση του Σιδηροδρόμου, και μάλιστα υπό τους πιο δυσμενείς όρους, ακόμα ηχούν στα αυτιά μας οι δηλώσεις του κ. Τσίπρα σε μαζικούς εργασιακούς χώρους όταν χαρακτήριζε ως “Εθνικό Έγκλημα” ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση του Σιδηρόδρομου από τη συγκυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ.
Είναι ο ίδιος και η Κυβέρνησή του που:
        προχώρησαν τάχιστα το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τίμημα πολύ μικρότερο (εξευτελιστικό) εκείνου που κατήγγειλαν,
        βγάζει στο σφυρί την ΕΕΣΣΤΥ κυριολεκτικά έναντι πινακίου φακής “παρακαλώντας” για λίγα ψίχουλα παραπάνω,
        μεθοδεύει –κλιμακώνοντας την προσπάθεια το τελευταίο τρίμηνο, μέσω του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας - τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων στο Σιδηρόδρομο, με κατάργηση στοιχειωδών δικαιωμάτων και καταστρατήγηση του χρόνου εργασίας, ως “αντίδωρο” στους “επενδυτές”.
Για αυτό το τρίτο σκέλος του ειδεχθούς κυβερνητικού σχεδίου στο Σιδηρόδρομο, δηλαδή την πλήρη απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων και της συλλογικότητας, επιστράτευσε και συγκρότησε ένα επαίσχυντο “Μέτωπο Προθύμων”…
Συνέταιροι, λοιπόν, στο “ξέπλυμα” και στη δικαίωση της κυβερνητικής πολιτικής
        το blog που στήθηκε τάχα για την ενημέρωση των Σιδηροδρομικών, που όμως μοναδικός του στόχος είναι ο αποπροσανατολισμός τους από τα πραγματικά ζητήματα,
        μια ομαδούλα “Γενίτσαρων” σημερινών ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ, προερχόμενοι από το πολιτικό χώρο του ΠΑΣΟΚ και
        οι νεοφιλελεύθεροι υποστηρικτές των ιδιωτικοποιήσεων.

Το εκ πρώτης –γιατί στην πραγματικότητα μοιάζουν φοβερά στον καιροσκοπισμό και τη λασπολογία – ετερόκλητο αυτό “Μέτωπο Προθύμων” επιχειρεί, με κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο, να μας πείσει για το θετικό αντίκτυπο όσων η σημερινή Κυβέρνηση οραματίζεται για το Σιδηρόδρομο.
Η αποστολή τους έγκειται στο να περάσουν ανέπαφα οι εγκληματικές κυβερνητικές αποφάσεις για το Σιδηρόδρομο και τους εργαζόμενους σε αυτόν. Με τη γνώριμη τακτική της επιλεκτικής μνήμης θυμούνται, καταγράφουν, στηλιτεύουν τα πάντα όλα –πράξεις, δηλώσεις ακόμη και προθέσεις– των προηγούμενων Κυβερνήσεων, αλλά φυσικά ούτε κουβέντα για τις πράξεις και αποφάσεις της σημερινής!!! Εκεί μνήμη χρυσόψαρου…
Εάν ανατρέξει, άλλωστε, κάποιος στα δημοσιεύματα του κ. Γενιδούνια κατά του τωρινού στρατηγικού του συνεργάτη κ. Τουρλή, τότε και ο πλέον καλόπιστος αντιλαμβάνεται τί είναι αυτό που τους ενώνει
Όπως θα καταλάβει και τί είναι αυτό που τους “χωρίζει” με εμένα!
Η στάση ευθύνης απέναντι στους συναδέλφους και το σπίτι μας, το Σιδηρόδρομο, φαίνεται ότι τους χαλάει τη “σούπα”…
Ως όφειλα στους συναδέλφους, στην ελεύθερη συνδικαλιστική δράση και παράδοση του χώρου μας αλλά και στον εαυτό μου ΔΙΑΦΩΝΗΣΑ με τις επικίνδυνες αποφάσεις και ενέργειες τους ενώ ΣΥΝΤΑΧΘΗΚΑ, όπως και η Νομική Υπηρεσία της ΓΣΕΕ, με την Π.Ο.Σ. αναφορικά με το ζήτημα της συμφωνίας για το χρόνο εργασίας των Μηχανοδηγών στην τριμερή που διεξήγαγε το Υπουργείο Εργασίας, κατόπιν αιτήματος της Ομοσπονδίας εναντίον της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Κάπως έτσι άρχισαν τα όργανα της στοχοποίησής μου… 
Το “στέκι”, ο κ. Γενιδούνιας, οι δορυφόροι του και ο πρόσφατος στρατηγικός του συνεργάτης, πρώην ΔΑΚΙΤΗΣ κ. Τουρλής, στην αγωνία τους να καλύψουν τα όσα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ –κατά την δήλωση Τσίπρα– στηρίζουν, αλλά και λόγω των επερχόμενων εκλογών του σωματείου της ΠΕΠΕ και της μάχης των συσχετισμών, επιδίδονται νυχθημερόν σε ένα πόλεμο λάσπης και διασποράς ψευδών ειδήσεων εναντίον μου.
·           Ξαφνικά, και προ ενός μήνα, “ανακάλυψαν” ότι στα μέλη του Προεδρείου της ΓΣΕΕ διατίθενται αυτοκίνηταΑυτό ισχύει αδιαλείπτως από το 1984 και φυσικά κάνει χρήση της ίδιας διευκόλυνσης και ο επικεφαλής της Παράταξης τους. Στην “ενημέρωση”, όμως, που παρέχουν στους Σιδηροδρομικούς αναφέρονται μόνο στο πρόσωπό μου, αυτό του Γενικού Γραμματέα της ΓΣΕΕ, και φυσικά αποσιωπούνται τα υπόλοιπα.
·           Πρόσφατα, επίσης, αντιλήφθηκαν ότι με το μετασχηματισμό των σιδηροδρομικών εταιρειών, οι Δημόσιοι Φορείς που ιδιωτικοποιούνται παραδίδουν τις μετοχές τους στο νέο ιδιοκτήτη ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΕΣ των βαρών που είχαν συσσωρευτεί κατά το διάστημα που λειτουργούσαν ως Δημόσιες!
·           Η Ιδιωτική Ιταλικών Συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαλλάχθηκε από το ποσό των 692εκ.€ των «παρανόμως καταβληθέντων κρατικών ενισχύσεων» με νόμο που ψήφισε η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ και παράλληλα της καταβλήθηκαν ποσά άνω των 15εκ.€ για ΥΓΟΣ κ.λ.π. που δεν καταβάλλονταν στο ίδιο ύψος όσο η εταιρεία ήταν υπό το καθεστώς του δημοσίου.
·           H Δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πριν την ιδιωτικοποίησή της, εξόφλησε όλες τις υποχρεώσεις της προς τους εργαζόμενους(υπόλοιπα αδειών και αναπαύσεων)πληρώνοντας όσα δεν είχαν πραγματοποιηθείΟμοίως έπραξε και η Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ προς όλους τους εργαζόμενούς της, στις 22/12/2017, λόγω της επικείμενης ιδιωτικοποίησης. Το “στέκι” της αλητείας, όμως, και οι επικεφαλής της Παράταξης του Δικτύου ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ, ανακάλυψαν ΜΟΝΟ το δικό μου όνομα!!! Το προανήγγειλαν, μάλιστα, από το blog έχοντας εσωτερική πληροφόρηση… προφανώς από τον ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ των Εργαζομένων και στέλεχός τους συνάδελφο Κλειδόπουλο Παναγιώτη!
Δεν δίστασαν ούτε ντράπηκαν να ξεθάψουν…ακόμη και το “σκελετό” του Καραπάνου, ο οποίος συνταξιοδοτήθηκε πριν από ΕΝΤΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ, ώστε να αποπροσανατολίσουν τους Σιδηροδρομικούς από το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το επικείμενο ξεπούλημα της ΕΕΣΣΤΥ. 
Τον Καραπάνο, ο οποίος ΟΥΔΕΠΟΤΕ – μέχρι και σήμερα – δεν τοποθετήθηκε για την ιδιωτικοποίηση του Σιδηροδρόμου, αλλά μας έχει “ζαλίσει” γιατί δεν ΔΙΟΡΙΣΘΗΚΕ ως Εκπρόσωπος των εργαζομένων το 2010 στο Δ.Σ. του ΟΣΕ, στο οποίο η ΔΑΚΕ-Σ τον εξέλεγε επί 25 έτη ανελλιπώς, ενώ σήμερα απολαμβάνει την σύνταξή του, γερός να είναι ο άνθρωπος. Σε ότι, λοιπόν, τον αφορά η απάντηση είναι απλή δια του ερωτήματος:
·           Αλήθεια Μήτσο, από που προκύπτει ότι η ΔΑΚΕ-Σ είχε υποχρέωση να διορίσει εσένα ως εκπρόσωπο των εργαζομένων αφού ήσουν ΔΙΑΓΡΑΜΜΕΝΟΣ από αυτήν, και όχι ένα στέλεχός της;
·           Γιατί δεν ζήτησες, όντας ΑΥΤΟΝΟΜΟΣ & ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ, από την ΠΑΣΚ-Σ να σε διορίσει;
·           Γιατί παρακάλεσες τη Ν.Δ. να μας «συνετίσει» και δεν ήρθες να ζητήσεις από εμάς (ΔΑΚΕ-Σ) τον διορισμό σου;
Κατά τα λοιπά που ο Μήτσος αναφέρει, έχω να απαντήσω ότι η φαντασία του οργιάζει! Πιστεύει, δηλαδή, ότι εάν συμμετείχε στο Συνέδριο της ΓΣΕΕ το 2010 θα είχε καμία τύχη, ΟΝΤΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ, διαγραμμένος από την Ν.Δ. και τη ΔΑΚΕ-Σ και παρότι είχε εκλεγεί με το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ-Σ;  ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ...ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ!
Για το “δίδυμο” της επιτυχίας και το “Μέτωπο των Προθύμων” συνολικά,  πρέπει να γνωρίζουν ότι ούτε τους φοβάμαι, ούτε θα σταματήσω να υποστηρίζω ό,τι η ΔΑΚΕ-Σ και εγώ θεωρούμε  σωστό και χρήσιμο για τους συναδέλφους μας!
Οι απειλές, οι δήθεν αποκαλύψεις και ό,τι άλλο ανήθικο χρησιμοποιούν, φυσικά και δεν με τρομάζουν. Επίσης, δεν μπαίνω και ούτε πρόκειται να μπω στο παιχνίδι της ρουφιανιάς – που εκείνοι έχουν επιλέξει– για να καρφώσω αυτούς που η υπηρεσία, με δική της πρωτοβουλία και λόγω της ιδιωτικοποίησης, τους πλήρωσε τις μη καταβληθείσες αναπαύσεις και τις μη πραγματοποιηθείσες ημέρες αδείας, έχοντας και αυτοί απαλλαγή εκ των καθηκόντων τους!
Σε κάθε περίπτωση, και αφού παρακολουθούν τη συνδικαλιστική μου διαδρομή, γνωρίζουν και έχουν συνειδητοποιήσει ότι δεν φοβάμαι τίποτα και κανέναν… και άρα μην περιμένουν ότι αυτούς θα τους φοβηθώ!!!!
Όλα στο ΦΩΣ… Εξάλλου το ΦΩΣ πάντα στο τέλος νικάει το ΣΚΟΤΑΔΙ!!!
Όπως δήλωσα και στο Δελτίο Τύπου, οι σχεδόν καθημερινές αναρτήσεις εναντίον μου στο στέκι της παραπληροφόρησης και κυβερνητικής προπαγάνδας, θα απαντώνται ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ και, όπου απαιτείται, ΝΟΜΙΚΑ! Όσοι μπερδεύουν την συμπεριφορά μου με τον χαρακτήρα μου, τους τονίζω ότι ο χαρακτήρας είμαι εγώ η συμπεριφορά μου όμως εξαρτάται από αυτούς!
Η Παράταξή μας διέπεται από αρχές και αξίες. Επιλέγει να είναι χρήσιμη στους Εργαζόμενους και όχι αρεστή στα Κόμματα, τους Υπουργούς και τους Εργοδότες.
Αναζητούμε λύσεις και όχι άλλοθι. 
Παράγουμε συνδικαλιστικό και πολιτικό λόγο, προάγουμε συνδικαλιστικό ήθος, καταθέτουμε σοβαρές, ρεαλιστικές και τεκμηριωμένες προτάσεις.
Μοναδική νομιμοποιητική μας βάση το συμφέρον και το δίκιο των Σιδηροδρομικών και των εργαζομένων, χωρίς να υποκύπτουμε σε εντολές, χωρίς να υπολογίζουμε σκοπιμότητες και απειλές. Εμείς δεν γίναμε και δεν θα γίνουμε υποχείρια των κομμάτων και το μακρύ χέρι των εργοδοτών.
Αυτόν τον ρόλο τον έχουν αναλάβει επάξια οι κύριοι Γενιδούνιας και Τουρλής, ο καθένας για δικούς του λόγους ,τους οποίους όμως αντιλαμβάνονται ΟΛΟΙ οι Σιδηροδρομικοί και όλοι οι εργαζόμενοι.

Οι επαγγελματίες Σιδηροδρομικοί με όσες δυνάμεις διαθέτουμε και με περίσσεια ευθύνη για το ρόλο του Σιδηροδρόμου, θα δώσουμε για άλλη μια φορά τη μάχη κατά της ιδιωτικοποίησης τους Σιδηροδρόμου.
Σε αυτόν τον δύσκολο αγώνα έχουμε ανάγκη και θέλουμε δίπλα μας τις υγείες δυνάμεις και φωνές του Κινήματος.
Απομονώνουμε τους ελάχιστους “δούρειους ίππους” και τους σύγχρονους εφιάλτες που δυστυχώς υπάρχουν –ελπίζω όχι για πολύ ακόμη– στο Συνδικάτο μας.
Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η υπογραφή της συμφωνίας ΕΚΤΡΩΜΑ, το επικείμενο ξεπούλημα της ΕΕΣΣΤΥ και η μη διασφάλιση των εργαζομένων, αποτελούν ακόμη ένα διαρκές ΕΓΚΛΗΜΑ σε βάρος τόσο της Εθνικής Οικονομίας, όσο και των ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ.

Έχουμε χρέος και υποχρέωση να αντισταθούμε με κάθε τρόπο και να χρησιμοποιήσουμε όλα τα όπλα που διαθέτουμε. 

Οι Φασιστικές συμπεριφορές και όσοι τις εκφράζουν πρέπει να απομονωθούν και θα απομονωθούν!

Το μήνυμα της Ανάστασης του Χριστού μας ας είναι παράλληλα μήνυμα ανάστασης της Πατρίδας μας και μήνυμα Ελπίδας για όλους τους Έλληνες!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ & ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Νικόλαος Κιουτσούκης, Σιδηροδρομικός
Πρόεδρος ΔΑΚΕ Ι.Τ. & Γενικός Γραμματέας ΓΣΕΕ