Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

Το νέο τρένο έρχεται και που θα σταματήσει;


Ευχάριστες εξελίξεις, λένε τα ρεπορτάζ, θα έχουμε με το νέο τρένο, που θα έρθει στην Πάτρα, θα είναι υπόγειο και δεν θα μας ενοχλεί. Μπράβο.
 Δύο παρατηρήσεις σύμφωνα με τα ρεπορτάζ.

Η πρώτη: Όταν λέμε ότι υπάρχει χρηματοδότηση του έργου «Κιάτο - Λιμάνι Πάτρας», δεν εννοούμε το νέο λιμάνι, ούτε το παλιό στην Αγίου Νικολάου. Ως «Λιμάνι» εννοείται ο σταθμός «Κανελλόπουλου» απέναντι δηλαδή από τον Σ.Σ. Αγίου Διονυσίου. Αυτά στην αρχική μελέτη, προφανώς δεν είχαν εξασφαλιστεί, τότε, τα χρήματα για να φτάσει ή νέα γραμμή μέχρι το νέο λιμάνι.

Δεύτερη παρατήρηση: Σύμφωνα με τα σχέδια το νέο τρένο θα περάσει υπογείως στην Πάτρα και θα αναδυθεί στον Σ.Σ σταθμό Αγίου Ανδρέα.

Από κει, υπέργεια πλέον, θα πάει στην «Πειραϊκή Πατραϊκή» και με πρόσθετη γραμμή στο νέο λιμάνι. Τι ακριβώς θα συμβεί λοιπόν στο μεγάλο τμήμα από την Σωσσιπάτρου (που τελειώνει ο Σ. Σταθμός) έως την Πειραϊκή, μήκους 2,2 χιλιομέτρων;

Θα ξαναβυθιστεί μήπως; Φυσικά όχι! Το πολυπληθές αυτό τμήμα της νότιας Πάτρας θα αποκλειστεί στην πρόσβαση προς τη θάλασσα λόγω της νέας γραμμής; Θα «τυφλωθούν» δρόμοι, θα μπουν φανάρια, θα έχουμε ανισόπεδες διαβάσεις, θα σηκωθούν τοίχοι για την ασφάλεια πεζών (λόγω υψηλής τάσης ρεύματος); Πόσο πιο «πολίτες δεύτερης κατηγορίας» είναι σε σύγκριση με την υπόλοιπη Πάτρα, αλλά και τους κατοίκους Καστελοκάμπου;

Η πέραν της οδού Σωσσιπάτρου έως τον Γλαύκο δεν είναι Πάτρα; Δεν γνωρίζουμε εάν υπάρχουν σχετικές μελέτες και τι προβλέπουν ή ακόμα δεν έχει αποφασιστεί τίποτα. Οι άνθρωποι που κόπτονται για τα συμφέροντα της νέας γραμμής, οφείλουν να ενημερώσουν δημοσίως, κι ο Δήμος ομοίως.


Συντάκτης: Τάσσος Σταθόπουλος
Πηγή: thebest.gr