Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Πάτρα: το τρένο είναι…εδώ -Κιάτο – Αίγιο μέσα στο ’18 και διπλή γραμμή μέχρι Ρίο το ‘21.


Η Πάτρα και η ευρύτερη αυτής περιοχή, λίγο πριν το 2018 φτάσει στα μισά του, «φιγουράρει» στη χάρτα με τις περιφέρειες της ευρωζώνης όπου έχουν γίνει μεγάλα έργα υποδομών και βήματα προς την ανάπτυξη.

Το πάζλ των μεγάλων παρεμβάσεων με στόχο την απόκτηση συνδυασμένων σύγχρονων μεταφορών , που αποτελούν υποθήκη για τη δημιουργία μιας σύγχρονης περιφέρειας, θα ολοκληρωθεί σιγά-σιγά καθώς μέσα στο 2018 θα λειτουργήσει και τμήμα Κιάτο-Αίγιο, μετά από περίπου 10 χρόνια.

Μέχρι το 2021 θα είναι έτοιμη και θα παραδοθεί – ακριβώς 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821 – και η διπλή γραμμή μέχρι το Ρίον και εκείνο που θα απομένει θα είναι η άφιξη του τρένου στην Πάτρα.

Αν στα πιο πάνω προστεθούν τα 200 χιλιόμετρα της Ολυμπίας Οδού, άλλα τόσα της Ιόνιας Οδού, τα 5 χιλιόμετρα της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου και την ολοκλήρωση μέχρι το φετινό καλοκαίρι του διαδρόμου Κιάτο μέχρι Αεροδρόμιο, γίνεται αντιληπτό, πως η περιοχή σε επίπεδο υποδομών έχει αλλάξει άρδην προφίλ και αυτό που αποτελεί το μεγάλο ζητούμενο είναι η εκμετάλλευσή τους για την προσέλευση επενδύσεων και όχι μόνο.


Το λιμάνι της Πάτρας με τις καλές υποδομές αλλά και το αεροδρόμιο του Αράξου ως πολιτικό – απομένει η παρά πέρα ανάπτυξή του – αποτελούν σημαντικά «εργαλεία» στην προσπάθεια της περιοχής για να κερδίσει το μεγάλο στοίχημα.

Το 2020 θα είναι ακόμα μία χρονιά σταθμός καθώς αναμένεται να ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος Άκτιο-Αμβρακία 48χλμ, ενώ στις αεροπορικές υποδομές θα έχει ολοκληρωθεί το πρόγραμμα αναβάθμισης των Περιφερειακών Αεροδρομίων Αράξου, Κεφαλλονιάς, Ζακύνθου και Άκτιου.

Πηγή: patrastimes.gr