Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Οι κλεισμένες οι δουλειές για τους δύο πόλους των logistics…

Αποτέλεσμα εικόνας για Εμπορευματικο κεντρο Γκονου Σιδηροδρομικά ΝέαΣχέδιο ώστε να περιοριστούν οι αντιδράσεις ισχυρών «παικτών» στην αγορά των logistics που θεωρούν πως θα χάσουν έδαφος από τη δημιουργία δύο μεγάλων εμπορευματικών κέντρων σε Αττική και Θεσσαλονίκη, αναζητούν στην κυβέρνηση.

Στην Αττική φαίνεται πως θεωρείται «κλεισμένη» η συμμετοχή των Κινέζων της Cosco στο σχήμα που θα διαχειρίζεται ολόκληρο το εμπορευματικό συγκρότημα του ΟΣΕ στο Θριάσιο.
Εντός του συγκροτήματος υπάρχει και το εμπορευματικό κέντρο για το οποίο εδώ και σχεδόν δύο χρόνια έχει επιλεγεί προσωρινός ανάδοχος το σχήμα ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair, αλλά σύμβαση δεν υπογράφεται!
Όσο για την Θεσσαλονίκη, επικρατέστερος όμιλος για τη διαχείριση του εμπορευματικού κέντρου που σχεδιάζεται στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου είναι το σχήμα που απέκτησε τον ΟΛΘ. Δηλαδή ο όμιλος Σαββίδη με τους Γερμανούς και Γάλλους συνεταίρους του.

…και οι μίνι βιομηχανικές περιοχές

Για να μην αντιδρούν οι εγχώριοι παίκτες οι οποίοι βλέπουν να χάνουν έδαφος στην κυβέρνηση εξετάζουν διάφορες λύσεις. Μία από αυτές, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η στήλη, προβλέπει πως εταιρείες logistics που διαθέτουν μεγάλους χώρους, άνω των 100 στρεμμάτων, θα μπορούν να τους μετατρέψουν σε μίνι βιομηχανικές περιοχές.
Έτσι θα μπορούν να φιλοξενήσουν βιομηχανίες και να αυξήσουν τα έσοδά τους, αφού περάσουν, όμως, από τη δοκιμασία της αδειοδότησης. Και δεν θα διαμαρτύρονται που τα δύο μεγάλα εμπορευματικά κέντρα θα μαζέψουν ολόκληρη την πελατεία!

Πηγή: mononews.gr