Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Το Τρένο Θα Ερχεται Και Εμείς Θα Σφυρίζουμε.

Αποτέλεσμα εικόνας για Τρενο ΠατραΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ περί τη σιδηροδρομική γραμμή και το πέρασμά της από την Πάτρα εμφανίζονται θολές.

 Ο υπουργός τοποθετήθηκε στο ζήτημα από μακριά. Είπε ότι βαίνει προς ολοκλήρωση η γραμμή μέχρι την είσοδο της πόλης, μιλώντας πιθανότατα για την περιοχή της Κανελλοπούλου.
Αυτό σημαίνει ότι ο Οργανισμός δεν σκοπεύει να περάσει υπογείως τη γραμμή από Ρίο μέχρι Αγυιά, όπως ζητεί η προαστιακή κοινωνία, αλλά και ο Δήμος, ο οποίος, σημειωτέον, δεν ζητά μόνο αυτό, αλλά περιμετρικό πέρασμα του σιδηροδρόμου, το οποίο οι πάντες μπορούν να καταλάβουν πόσο εφικτό είναι.

ΑΠΟ την αντιπολίτευση μαθαίνουμε ότι ο Δήμος Πατρέων έχει στα χέρια του τη νέα πρόταση της Πολιτείας, για την οποία επίσημα δεν ενημερώνεται η πόλη.
 Η αντιπολίτευση μίλησε για μυστική διπλωματία. Αυτό που καταλαβαίνουμε είναι πως η δημοτική αρχή δεν θέλει να εμφανιστεί να συζητά ή να επισημοποιεί μια διαπραγμάτευση που δεν αρέσει στον κόσμο. Οτιδήποτε δεν αρέσει στον κόσμο, ως γνωστόν, δεν εγκρίνεται από τη δημοτική αρχή. Δεν εγκρίνεται επισήμως, είπαμε.
ΠΟΙΑ είναι η «γραμμή» της δημοτικής αρχής επί... της γραμμής; Εδώ θα χρειαστεί να κάνουμε τον ντέτεκτιβ, γιατί ο Δήμος δεν παίζει και πολύ καθαρά στα διάφορα μέτωπα. Από ό,τι φαίνεται, η στρατηγική της δημοτικής αρχής είναι να μην εμφανίζεται ως υπεύθυνη για αποφάσεις που αποκλίνουν από τις κοινωνικές επιδιώξεις.
 Αυτό σημαίνει πως η Πολιτεία θα σπρώχνει τις αρχικές της επιλογές, που είναι οι γνωστές- υπογειοποίηση περίπου από το ύψος της Νόρμαν μέχρι Αγιο Ανδρέα- ενώ η δημοτική αρχή θα μένει αταλάντευτη στην αρχική της θέση, που είναι η περιμετρική διέλευση. Η οποία δεν πρόκειται να γίνει ποτέ, αλλά γι' αυτό δεν θα έχει την ευθύνη η δημοτική αρχή, αλλά η Κυβέρνηση, η Πολιτεία, τα κατασκευαστικά συμφέροντα, οι συνήθεις ένοχοι.
ΟΛΑ αυτά δεν θα γίνουν αύριο το πρωί. Μιλάμε για το 2020 περίπου. Μάλλον όχι με την ίδια κυβέρνηση. Μένει να δούμε, με ποια δημοτική αρχή.

Πηγή: pelop.gr