Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

Τουρκία: Αστυνομικοί χτύπησαν μουσικό στο μετρό της Χαλκηδόνας στην ασιατικής Κων/πολης.

Τούρκοι αστυνομικοί επιτέθηκαν και χτύπησαν μία μουσικό στην είσοδο του μετρό στη Χαλκηδόνα της ασιατικής Κων/πολης, προκαλώντας κοινωνική κατακραυγή στα μέσα κοινωνικά δικτύωσης, όταν η μουσικός ανέβασε κάποιες φωτογραφίες στο Instagram.

Η Γκιουλσάχ Ερόλ, παρόλο που είπε στους αστυνομικούς ότι είναι μουσικός, της έδεσαν τα πόδια και τα χέρια, την έβρισαν και της έσπασαν το τσέλο.

Όπως η ίδια έγραψε στον λογαριασμό της στο Instagram: «Χθες, στις 2 Αυγούστου, με χτύπησαν δύο αστυνομικοί. Στην είσοδο του μετρό της Χαλκηδόνας. Με έκλεισαν σε ένα δωμάτιο, λέγοντας ότι το μουσικό μου όργανο ήταν βόμβα και εγώ τρομοκράτης. Μου έβαλαν χειροπέδες και με γρονθοκόπησαν πολλές φορές και με κλότσησαν. Μου χτύπησαν το πρόσωπο με την τουρκική σημαία, λέγοντας ‘εμείς είμαστε πολίτες αυτής της χώρας’. Εγώ δεν είμαι; Τους έλεγα είμαι μουσικός, προσέχετε τα χέρια μου παρακαλώ και αυτοί με χτυπούσαν πιο πολύ. Άνθρωποι σαν εμένα πρέπει να φύγουν από αυτή τη χώρα, εμένα και άλλους όπως εμένα, τους θεωρούν προδότες. Με απείλησαν ότι θα με ρίξουν φυλακή, έβρισαν την οικογένειά μου με λόγια που δεν μπορούν να ειπωθούν. Το αποτέλεσμα είναι ότι η ψυχή μου πονάει. Πονάω παντού, στο σαγόνι, στο πρόσωπο, στα πόδια στα χέρια, αλλά πιο πολύ πονάνει η καρδιά μου. Χθες θα μπορούσα να είχα πεθάνει».

Κάποιες εικόνες από το περιστατικό κατέγραψαν πολίτες που περνούσαν εκείνη την ώρα από το σημείο για να εισέλθουν στο μετρό.

Πηγή: sigmalive.com