Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2017

Γαλλία: Τα γαλλικά τρένα αναβαθμίζονται με τη βοήθεια πέντε start-up.

O γαλλικός εθνικός οργανισμός σιδηροδρόμων SNCF ανακοίνωσε πρόσφατα τη συνεργασία του με πέντε start-up που ειδικεύονται στον τομέα των μεγάλων δεδομένων (Big data) και το Διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT) για να αυξήσει την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια των τρένων του.

Everysens, Μ-Cador, Hxperience, Ermeo, SightCall : πέντε start-up, πέντε λύσεις για τα γαλλικά τρένα

Το Everysens από τη Λιλ, εφηύρε μια λύση που επιτρέπει στους κατασκευαστές να χειρίζονται τις κινητές συσκευές τους σε πραγματικό χρόνο. Ένας αισθητήρας τοποθετείται πάνω σε ένα βαγόνι ή σε ένα κάθισμα και μεταφέρει μέσω δικτύων IoT, διαφορετικούς τύπους πληροφοριών (κίνηση, γεωγραφική θέση). Τις πληροφορίες αυτές τις επεξεργάζονται οι τεχνικοί σε πραγματικό χρόνο μέσω μιας ειδικής πλατφόρμας. Έτσι, οι αρμόδιοι μπορούν να γνωρίζουν με ακρίβεια τη συχνότητα, τη θέση και τη διαθεσιμότητα των τρένων ώστε να μπορούν να εντοπίζουν τυχόν προβλήματα.

Με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, το start-up Μ-Cador αυτοματοποιεί τις εργασίες των μακροσκοπικών ελέγχων που πραγματοποιούν οι εμπειρογνώμονες μέσω ενός έξυπνου κινητήρα που μπορεί να μετατρέψει τις εικόνες σε χρήσιμες και αξιοποιήσιμες πληροφορίες.

«Υπάρχουν πολλές εργασίες που βασίζονται στην ανθρώπινη όραση», εξηγεί ο Ροδόλφος Βοτ, συν-ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του M-Cador. «Όπως για παράδειγμα, η ανίχνευση των προβλημάτων στις σιδηροτροχιές ή η παρακολούθηση των συρμών». Το λογισμικό που έχει αναπτύξει το start-up, παρέχει ολοκληρωμένες πληροφορίες και διευκρινίσεις που βοηθά στη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.

Το κτίριο, ο εξοπλισμός και οι χρήσεις του αποτελούν μια σημαντική πηγή δεδομένων που συχνά μένουν αναξιοποίητες. Το λογισμικό SMATI που ανέπτυξε το γαλλικό start-up Hxperience, βασίζεται στην τεχνολογία IοT και την προγνωστική ανάλυση για τη συλλογή, επεξεργασία και ανάπτυξη των δεδομένων του κτιρίου σε πραγματικό χρόνο. Είναι μια προσαρμόσιμη λύση που βοηθά τους διαχειριστές των κτιρίων να βελτιώσουν τον τρόπο λειτουργίας τους και να αναπτύξουν νέες υπηρεσίες.

Tο Ermeo είναι μια ψηφιακή λύση που ανταποκρίνεται σε δύο ανάγκες: να δώσει στους τεχνικούς τις σωστές πληροφορίες στο σωστό χρόνο και να διευκολύνει την ανάκτηση των δεδομένων από όπου την θέση που βρίσκονται. Ένα πρόγραμμα διοχετεύει τις πληροφορίες στο σύστημα της επιχείρησης και ενημερώνει αυτόματα τη βάση δεδομένων απευθείας από όπου βρίσκονται οι τεχνικοί.

Με το SightCall μπορεί κάποιος να πραγματοποιήσει βίντεο κλήσεις με ένα κλικ από οποιονδήποτε υπολογιστή ή κινητή συσκευή. Το start-up αυτό προσφέρει στους πελάτες του βοήθεια μέσω βίντεο σε πραγματικό χρόνο, προτείνοντας γρήγορες και ακριβείς λύσεις. Χρησιμοποιείται ήδη σε 30 χώρες και διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της βιομηχανίας, της ασφάλισης και του λιανικού εμπορίου.

Μέσα από αυτές τις συνεργασίες, ο SNCF εκτιμά ότι εφαρμόζοντας νέες τεχνολογίες και αναβαθμίζοντας το σύστημα, θα μπορέσει να εξοικονομήσει 100 εκατομμύρια ευρώ από την αύξηση της παραγωγικότητας μέσα στα επόμενα πέντε επόμενα χρόνια.


ΠΗΓΗ :ert.gr