Πέμπτη, 15 Ιουνίου 2017

Για ιδιώτες ακούμε, χωρίς να βλέπουμε, στο σιδηρόδρομο.

Είναι αλήθεια πως η μία από τις δύο άδειες για παροχή υπηρεσιών μεταφοράς εμπορευμάτων στο σιδηροδρομικό δίκτυο που είχε δώσει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων σε ιδιωτικές εταιρείες είναι ακόμα σε εκκρεμότητα; Δεν έχουν κατατεθεί μέχρι σήμερα τα απαραίτητα έγγραφα ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία, όπως πληροφορούν τη στήλη πρόσωπα που γνωρίζουν όσα συμβαίνουν στη ΡΑΣ.

Μήπως βιάστηκε ο πρόεδρος της ρυθμιστικής αρχής κ. Βασίλης Τσιαμαντής που είναι και φίλος με τον πρώην επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θανάση Ζηλιασκόπουλο ο οποίος φέρεται να έχει αναλάβει ρόλο συμβούλου στην κινεζική Cosco;

H πρώτη εταιρεία που κατέθεσε και έλαβε άδεια ήταν η Rail Cargo Logistics, μια κοινοπραξία του ομίλου Goldair της οικογένειας Γκολέμη με τους Αυστριακούς Σιδηροδρόμους. Η δεύτερη ήταν η PEARL η οποία είναι συμφερόντων της Cosco. Φαίνεται πως οι Κινέζοι ξέχασαν να στείλουν τα χαρτιά.

Πηγή: mononews.gr