Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Τι λέει η ΕΡΓΟΣΕ για την διέλευση της γραμμής από Μποζαίτικα - Καστελόκαμπο


Η απάντηση που έδωσε η ΕΡΓΟΣΕ στον βουλευτή Αχαΐας, Νίκο Νικολόπουλο. Ανοικτό μένει το ζήτημα λειτουργίας του προαστιακού, καθώς θα εξαρτηθεί από τις δεσμεύσεις που επιβάλλει η γεωμετρία της νέας γραμμής.
«Ο σχεδιασμός παραμένει όπως είχε αδειοδοτηθεί περιβαλλοντικά και δημοσιοποιηθεί από το 2008, προ λειτουργίας δηλαδή του προαστιακού…» απάντησε
ο Θάνος Βούρδας στον ανεξάρτητο βουλευτή, με την ιδιότητα του διευθύνοντα συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ (λίγο πριν αναλάβει τα καθήκοντα του γενικού γραμματέα στο Υπουργείο Υποδομών).
Το στέλεχος του Υπουργείου επισημαίνει στην γραπτή απάντησή του ότι, «σχετικά με την υψομετρία του έργου, η νέα σιδηροδρομική γραμμή, μέχρι και 50μ. μετά την διασταύρωση με την οδό Ηρώων Πολυτεχνείου προβλέπεται υπογειοποιημένη (cut and cover), ενώ στη συνέχεια ανέρχεται στο έδαφος (στο ύψος της οδού Αδελφών Φέγγου). Στη συνέχεια παραμένει επιφανειακή με μικρή υποχρεωτική ανύψωση της τάξεως του 1,0-1,40 μ. (μέγιστο) σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση, προκειμένου να κατασκευασθεί κάτω διάβαση πεζών και μικρών οχημάτων στο ύψος της οδού Καστελόκαμπου και προκειμένου να γεφυρώσει τον ποταμό Χάραδρο».
Στην απάντηση του πρώην διευθύνοντα της ΕΡΓΟΣΕ και σημερινού γεν. γραμματέα υποδομών γίνεται αναφορά και στο αίτημα των κατοίκων για την κάτω διάβαση πεζών που βρίσκεται επί της οδού Πετμεζά. Ο Θ. Βούρδας απάντησε ότι δεν δύναται να κατασκευασθεί, «διότι κάτω από το οδόστρωμα της οδού προβλέπεται να κατασκευασθεί κιβωτοειδής οχετός, ο οποίος θα αποχετεύει τα όμβρια της ευρύτερης περιοχής, και δεν δύναται να μετακινηθεί».
Παρόλα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ έχει διαπιστώσει την ανάγκη επικοινωνίας των εκατέρωθεν της νέας σιδηροδρομικής γραμμής περιοχών, και έχει προβλέψει κάτω διάβαση πεζών και μικρών οχημάτων στο ύψος της οδού Καστελοκάμπου και σε απόσταση 150 μ. περίπου νότια της οδού Πετμεζά.
Όσον αφορά στη λειτουργία του προαστιακού στη νέα σιδηροδρομική γραμμή, η ΕΡΓΟΣΕ απάντησε ότι «θα επανεξεταστούν οι στάσεις μαζί με τις συναρμόδιες εταιρίες ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε συνδυασμό με τις δεσμεύσεις που επιβάλει η γεωμετρία της νέας γραμμής».

Συντάκτης: Μ. Βασιλάκης
Πηγή: pelop.gr