Πέμπτη, 18 Μαΐου 2017

Οι κάτοικοι του Άδενδρου φωτογραφίζουν το τραγικό δυστύχημα.


Οι παρακάτω εικόνες τραβήχτηκαν από κατοίκους του Άδενδρου συνοδευόμενες από την παρακάτω δήλωση:

“Ζήσαμε από κοντά, ως κάτοικοι του Άδενδρου, για δεύτερη συνεχή φορά το ίδιο ατύχημα. Προσπαθήσαμε να βγάλουμε «δυνατές» φωτογραφίες που να αποτυπώνουν την τραγωδία και τη διάσταση του προβλήματος για να ευαισθητοποιήσουμε την κοινή γνώμη και κάθε αρμόδιο.

Ζητούμε τη συνδρομή σας στην προσπάθεια μας με απώτερο σκοπό την αποφυγή του ίδιου ατυχήματος για τρίτη φορά στον ίδιο σταθμό αλλά και γενικότερα για την αποφυγή παρόμοιων ατυχημάτων!Η φωτογραφία καταδεικνύει την αιτία του ατυχήματος με τα κλειδωμένα «ψαλίδια» που οδηγούν όλα τα τραίνα στην δεύτερη γραμμή, ανεξαρτήτως αν πρόκειται να σταματήσουν και συνεπώς κάποιες φορές εκτός γραμμής!!

Να θυμίσουμε ότι το τραγικό δυστύχημα, που σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης και κόστισε τη ζωή σε τρεις ανθρώπους, δεν ήταν το πρώτο καθώς και στο παρελθόν είχε σημειωθεί ατύχημα ακριβώς στο ίδιο σημείο.


Στα αίτια του ατυχήματος φως αναμένεται να ρίξει το προκαταρκτικό πόρισμα των εμπειρογνωμόνων του ΟΣΕ που πρόκειται να εκδοθεί αύριο Παρασκευή. Η αμαξοστοιχία Intercity IC58, ύστερα από τον εκτροχιασμό της, το βράδυ του Σαββάτου διεμβόλισε με τη μηχανή της κατοικία εγείροντας ερωτήματα για την κατάσταση του δικτύου.


Οι εμπειρογνώμονες του ΟΣΕ εξετάζουν και το ενδεχόμενο του ανθρωπίνου λάθους, καθώς ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας, ο οποίος έχασε τη ζωή του, φέρεται να είχε αναπτύξει πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από την επιτρεπόμενη. Ενώ οι κανονισμοί του ΟΣΕ ορίζουν ότι η ταχύτητα των διερχόμενων τρένων από το συγκεκριμένο σημείο δεν πρέπει να ξεπερνά τα 60 χλμ./ώρα, οι πρώτες ενδείξεις του ταχογράφου της αμαξοστοιχίας κάνουν λόγο για ταχύτητα κίνησης 130 χλμ./ώρα. Το σημείο στο οποίο σημειώθηκε το δυστύχημα αποτελεί τμήμα του παρακαμπτήριου δικτύου στο οποίο υπάρχει αυστηρό όριο ταχύτητας.

Δεν αποκλείεται ο μηχανοδηγός να μην αντελήφθη ότι εισήλθε σε παρακαμπτήριο δίκτυο λόγω προβλημάτων στη φωτοσήμανση, που δεν τον ειδοποίησαν εγκαίρως. Στο μεταξύ, Ο οργανισμός μιλά για σημαντικό αριθμό δρομολογίων που καταλήγει να διέρχεται από τις παρακαμπτήριες, ακόμα και εάν δεν πραγματοποιούν στάσεις σε περιφερειακούς σταθμούς, καθώς δεν υπάρχει τις βραδινές ώρες προσωπικό (κλειδούχοι) να αλλάζει την κατεύθυνση των κλειδιών ώστε να οδηγούν στο κεντρικό δίκτυο αντί του περιφερειακού.




*Οι φωτογραφίες παρέχονται με την άδεια των κατόχων για να χρησιμοποιηθούν όπως είναι.


Εικόνες: Πάνος & Γιάννης Μαραντέλος
Πηγή: parallaximag.gr