Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Ο προϊστάμενος της μοιραίας αμαξοστοιχίας είχε μιλήσει: "Απαξιώνουν τον ΟΣΕ, η ιδιωτικοποίηση θα αυξήσει τα ατυχήματα"

Σύμφωνα με όσα καταθέτει επιβάτης και χρήστης του Facebook

Παρασκευή 12/5, 601, 23:20, Νυχτερινό τρένο Θεσσαλονίκη-Αθήνα, Φοιτητικό εισιτήριο πρώτης θέσης όπως συνηθίζω. Φθηνό είναι άλλωστε για το άνετο ταξίδι που προσφέρει.
Φρόντισα να είναι με τη φορά της αμαξοστοιχίας η θέση, μα το έκλεισα βιαστικά κι έκανα λάθος στην έκπτωση όπως αργότερα αποδείχθηκε. 
Πέραν αυτού, το βαγόνι μπήκε ανάποδα κι έτσι βρέθηκα ανάποδα. Απογοητευμένος, άφησα τη βαλίτσα και τα πράγματα στο βαγόνι μου και πήγα στο κυλικείο παρέα με μια φίλη.
Μετά από λίγη ώρα, ο ελεγκτής με σταματάει στο κυλικείο και επιβεβαιώνουμε το εισιτήριό μου. Δεν είχα μαζί μου τη φοιτητική ταυτότητα και του υποσχέθηκα να περάσω μετά από το γραφείο. Η ώρα πέρασε και επιστρέφοντας πήγα στο κουπέ μου και την πήρα. Στην πόρτα του κουπέ με ακολούθησε ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας. Με ενημέρωσε για το λάθος που έκανα και πήγαμε μαζί στο γραφείο όπου του πλήρωσα τη διαφορά. Μου φάνηκε ωραίος άνθρωπος και δεν χρειάστηκε προσπάθεια για να πιάσουμε την κουβέντα μαζί με τον ελεγκτή συνάδελφό του. Μου έλεγε για το πως από το 2006 και μετά απαξίωσαν μεθοδικά τον ΟΣΕ, τον τεμάχισαν και τελικά το κερδοφόρο κομμάτι το ξεπούλησαν, μειώνοντας έτσι τα χρήματα που πήγαιναν σε συντήρηση δικτύων. Κρατήστε το αυτό.
Μου είπε επίσης το ότι η καταστροφική διοίκηση του οργανισμού από το 2010 κι έπειτα έχει υποβαθμίσει πολύ τις υπηρεσίες και ότι πως η ιδιωτικοποίηση που έγινε πρόσφατα θα αυξήσει τα ατυχήματα όπως οπουδήποτε αλλού έγινε ιδιωτικοποίηση.
Από τους συναδέλφους του άκουσα ότι τον έλεγαν Άρη. Από τις ειδήσεις έμαθα ότι ήταν ο ένας από τους δύο ήρωες που την επόμενη μέρα σκοτώθηκαν σε ώρα υπηρεσίας, ώστε οι υπόλοιποι επιβάτες να ζήσουν.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια, τους συναδέλφους και τους φίλους του Αριστείδη Καλαμπαλίκη. Κουράγιο σε αυτές τις δύσκολες ώρες.
Εύχομαι αυτός και ο συνάδελφος του μηχανοδηγός, να είναι τα τελευταία θύματα της απαξίωσης και του ξεπουλήματος των οργανισμών κοινής ωφέλειας.


Πηγή: alfavita.gr