Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Απίστευτη μαρτυρία μηχανοδηγού για την “οδύσσεια” που έζησε παγιδευμένος στα χιόνια.

Σε εφιάλτη 17 ωρών εξελιχθεί το ταξίδι με τρένο για 1500 επιβάτες την Τετάρτη. Μένοντας παγιδευμένοι στη μέση του πουθενά χιλιάδες πολίτες κατηγορούν την εταιρία για απουσία και μη ενημέρωση.

 Ιδιαίτερα κατατοπιστική η δήλωση του μηχανοδηγού, Παύλου Θανασιά στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ, περιγράφοντας τον πρωτοφανή εφιάλτη που πέρασε, σημειώνοντας ότι η βάρδια του ξεκίνησε στις 4 το πρωί της Τετάρτης στη Θεσσαλονίκη και ολοκληρώθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης στην Αθήνα.
«Όταν μάθαμε ότι βρίσκονται 300 άτομα είναι μέσα στο τρένο, στη μέση του πουθενά και μάλιστα είχαμε την πληροφορία ότι υπήρχε ένα παιδί το οποίο περίμενε το ΕΚΑΒ στην Αθήνα για να εγχειριστεί, υπερβάλαμε τον εαυτό μας» δηλώνει ο μηχανοδηγός, προσθέτοντας ότι περπατούσε δίπλα στον γκρεμό προσπαθώντας να μετακινήσει την αμαξοστοιχία ούτως ώστε οι επιβάτες να νιώσουν ασφάλεια.
Ενδεικτικό της παντελούς έλλειψης συντονισμού σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ είναι το γεγονός ότι οι μηχανές εμπορευματικών τρένων που έχουν τη δυνατότητα να απομακρύνουν το χιόνι από τις ράγες , προκειμένου να ακολουθήσουν στη συνέχει τα τρένα δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ.
Την ίδια ώρα, «μπαλάκι» έχουν γίνει οι ευθύνες για τη χθεσινή απίστευτη ταλαιπωρία που βίωσαν εκατοντάδες επιβάτες τρένων τα οποία «κόλλησαν» στις ράγες του σιδηροδρομικού δικτύου Αθήνα – Θεσσαλονίκη, λόγω του πολιτικού ψύχους και του χιονιά που χτύπησε τη χώρα.
Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία μετά το «ντόμινο» των ακινητοποιήσεων των βαγονιών και την ταλαιπωρία που υφίστανται οι πολίτες, αποφάσισε το απόγευμα να ματαιώσει τα δρομολόγιά της, ζητώντας την κατανόηση του επιβατικού κοινού για την ταλαιπωρία που έχει υποστεί, δηλώνει πως «δεν έχει ευθύνη η ίδια» αφήνοντας αιχμές για το «αλαλούμ» σε ΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.
 «Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ κάνει μόνο χρήση της σιδηροδρομικής υποδοµής, ενώ η εύρυθμη λειτουργία της υποδοµής είναι αρμοδιότητα και ευθύνη άλλου φορέα (βλέπε ΟΣΕ) , η δε συντήρηση του τροχαίου υλικού που χρησιμοποιεί η εταιρεία μας, αποτελεί αντικείμενο τρίτου φορέα (βλέπε ΕΕΣΣΤΥ)» επισημαίνουν στελέχη της.

  Από την πλευρά της, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών δηλώνει «πως η κατάργηση επιβατικών δρομολογίων λόγω των καιρικών συνθηκών, αποτελεί μαύρη σελίδα στην ιστορία του Ελληνικού Σιδηροδρόμου. Αποτελεί το επιστέγασμα και την τελειωτική πράξη επιβεβαίωσης της απαξίωσης σε όλα τα επίπεδα, αποτέλεσμα των διαχρονικών πολιτικών που ασκήθηκαν και σαν κύριο στόχο είχαν και έχουν την ιδιωτικοποίησή του». Και προσθέτει πως οι αγωνιώδεις προσπάθειες των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο, δεν στάθηκαν δυστυχώς ικανές από μόνες τους για να διασφαλίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία του σιδηροδρόμου.
Πάντως, για το θέμα διέταξε επείγουσα Ένορκη Διοικητική Εξέταση ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, για τη διερεύνηση πειθαρχικών και τυχόν ποινικών ευθυνών, για τα αίτια και τους υπευθύνους όσων συνέβησαν χθες σε μέρος της υποδομής του σιδηροδρομικού δικτύου, αλλά και των μηχανικών βλαβών που οδήγησαν στην πολύωρη ταλαιπωρία των επιβατών.
Πηγή: newpost.gr