Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

Τι ζητούν οι σιδηροδρομικοί από την κυβέρνηση. Γιατί έκαναν κατάληψη του κτηρίου το ΟΣΕ.

«Οι σιδηροδρομικοί ζητούν από την κυβέρνηση να ματαιώσει τα πειράματα της ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου και να λάβει μέτρα, ώστε να σταματήσει η απαξίωση, που με δική της ευθύνη, μεγιστοποιεί καθημερινά τις πιθανές σοβαρές επιπτώσεις, τόσο στο σιδηρόδρομο, όσο και στο επιβατικό κοινό», υπογραμμίζει σε ανακοίνωση της η ΠΟΣ.
Με την χθεσινή συμβολική κατάληψη του κτηρίου του ΟΣΕ οι σιδηροδρομικοί επιχείρησαν να στείλουν ένα σαφές μήνυμα προς την κυβέρνηση και να διαδηλώσουν την αντίθεση τους στην ιδιωτικοποίηση των εταιριών ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών κάνει σαφή τη θέση της για την επιχειρούμενη αλλαγή στο καθεστώς των προς ιδιωτικοποίηση εταιριών και σημειώνει:
«Οι εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο προχώρησαν, σήμερα το πρωί, σε συμβολική ολιγόωρη κατάληψη του μεγάρου του ΟΣΕ, αντιδρώντας στην ιδιωτικοποίηση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, αλλά και στη συνεχή απαξίωση του σιδηρόδρομου, που προωθούνται από όλες τις μέχρι σήμερα κυβερνήσεις. 
Παράλληλα, οι σιδηροδρομικοί διαμαρτύρονται για την καθυστέρηση, από πλευράς της Πολιτείας, της υπογραφής νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, αλλά και στην τοποθέτηση των νέων διοικήσεων, αφού τα σχετικά ΦΕΚ, είτε άργησαν να δημοσιευτούν, είτε δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμα. 
Γενικότερα, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των εργαζομένων, οι τεράστιες ελλείψεις προσωπικού, με το τροχαίο υλικό ν’ αγγίζει τα όρια λειτουργίας, οδηγούν μαθηματικά στην περικοπή επιβατικών δρομολογίων, στην αδυναμία ανταπόκρισης στις ανάγκες των εμπορευματικών μεταφορών, αλλά και σε επικινδυνότητα για τα στάνταρ ασφάλειας της κυκλοφορίας.
Ο καθημερινός αγώνας των εργαζομένων για την εύρυθμη λειτουργία του σιδηροδρόμου, όχι μόνο δεν αναγνωρίζεται, αλλά η Πολιτεία οδηγεί στην ιδιωτικοποίηση, χωρίς την ελάχιστη διασφάλιση της Σ.Σ.Ε. (η οποία έχει λήξει εδώ και 8 μήνες). 
Οι σιδηροδρομικοί ζητούν από την κυβέρνηση να ματαιώσει τα πειράματα της ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου και να λάβει μέτρα, ώστε να σταματήσει η απαξίωση, που με δική της ευθύνη, μεγιστοποιεί καθημερινά τις πιθανές σοβαρές επιπτώσεις, τόσο στο σιδηρόδρομο, όσο και στο επιβατικό κοινό».