Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Με βύθιση της γραμμής η διέλευση του τρένου από την Πάτρα


Μετά την προχθεσινή σύσκεψη στο υπουργείο Υποδομών, το έργο διέλευσης της γραμμής από την Πάτρα που θα δρομολογηθεί τώρα από την ΕΡΓΟΣΕ θα φθάνει ως τα Μποζαΐτικα, δηλώνει στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας "ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ" ο Κώστας Σπηλιόπουλος.

Το κομμάτι για το οποίο εργάζονται τώρα οι υπηρεσίες είναι από τα Μποζαΐτικα ως το νέο λιμάνι της Πάτρας. Ουσιαστικά θα γίνεται βύθιση της γραμμής από τον Αγιο Διονύσιο ως τον Αγιο Ανδρέα, είπε. Διευκρίνισε πως μιλούμε για μονή ηλεκτρική γραμμή κανονικού εύρους, η οποία θα συνεχίσει έτσι και στην υπόλοιπη διαδρομή της προς τον Πύργο ως μονή γραμμή.
«Ο κυριότερος λόγος που επιλέξαμε τη μονή γραμμή για το τμήμα της Πάτρας δεν είναι τόσο το κόστος όσο η γεωλογία της παραλιακής ζώνης. Είναι ένα έργο τεχνικά δύσκολο, γιατί βρίσκεται σε χώρο με θαλασσινά νερά και χρειάζεται πολλή προσοχή», επεσήμανε ο κ. Σπηλιόπουλος.
Παρατήρησε ακόμα πως «δεν θα υπάρχουν ορύγματα που θα εμποδίζουν την πρόσβαση στο θαλάσσιο μέτωπο της πόλης. Δεν θα φαίνεται τίποτα και θα είναι ελεύθερη η πρόσβαση προς την παραλιακή ζώνη. Η μελέτη που εκπονείται είναι πολύ προσεγμένη και λαμβάνει υπ' όψιν της ότι θα διασχίζει ένα από τα πιο πολυσύχναστα και ιστορικά σημεία της Πάτρας».
Τέλος είπε πως με τις εργασίες που θα γίνουν για την υπεραστική σιδηροδρομική γραμμή θα αναβαθμιστεί και ο προαστιακός σιδηρόδρομος, ο οποίος θα πρέπει να γίνει σύμφωνα με τον σχεδιασμό και να επεκταθεί ως την Κάτω Αχαΐα.
Δεν θέλησε να δώσει προϋπολογισμό του έργου αυτού, επειδή η μελέτη του εκπονείται, παρατήρησε όμως πως υπάρχει απόφαση για να χρηματοδοτηθεί.

ΓΩΓΩ ΚΑΡΑΛΗ
pelop.gr