Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Σιδηροδρομική Γραμμή Καβάσιλα – Κυλλήνη.


*Γράφει ο Φώτης Αλεξόπουλος.

Η Σιδηροδρομική Γραμμή Καβάσιλα – Κυλλήνη δεν λειτουργεί εδώ και παρά πολλά χρόνια . Όμορφες αναμνήσεις από τα παιδικά μας χρόνια έχουν αποτυπωθεί σε πολλούς από εμάς , βαθιά μέσα μας και το θυμόμαστε με αγάπη .
Είχαμε την τύχη να ζήσουμε πανέμορφες εφηβικές στιγμές και να χαρούμε τις υπέροχες παραλίες της Κυλλήνης & Κάτω Παναγίας όπου και είχε κατεύθυνση το «τρενάκι μας» .

Σήμερα ερειπωμένοι σταθμοί , ερειπωμένες γραμμές , ερειπωμένα βαγόνια συνθέτουν μια εικόνα απαξίωσης της περιουσίας του Ελληνικού λαού και υποβαθμίζουν ως ένα ποσοστό κατά επέκταση την τουριστική ανάπτυξη του τόπου μας .

Λυπηρό φυσικά , είναι και το γεγονός ότι, από την ημέρα που το τρενάκι σφύριξε για τελευταία φορά δεν έχει αποτυπωθεί σε κανένα μέσο μαζικής ενημέρωσης καμία πρόταση από κανέναν φορέα η θεσμό της πολιτείας .

Όμως και η Πρόταση μου να συνεχιστεί ο Προαστιακός από την Πάτρα προς τον Πύργο έχει παραμείνει ακόμα στα χαρτιά και ίσως να δώσει τα «σκήπτρα» για σχολιασμό στα πρωτοσέλιδα των τοπικών εφημερίδων για πολλά χρόνια ακόμη, σε αντικατάσταση του «Τέλους « από το «Όραμα του «Πολιτικού Αεροδρομίου Ανδραβίδας» .

Όμως επειδή η ανάπτυξη δεν έρχεται με οράματα αλλά με άμεσες λύσεις και προτάσεις, θα ήθελα να καταθέσω σήμερα μια πρόταση αξιοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής Καβάσιλα –Κυλλήνης προς κάθε ενδιαφερόμενο επιχειρηματία – επενδυτή .

Η Πανέμορφη διαδρομή , ο τελικός προορισμός αλλά και το κάτι «επιχειρηματικά διαφορετικό» είναι τα βασικά «ατού» της παρακάτω πρότασης μου: Πως θα σας φαινόταν π. χ : Aν ξαναλειτουργούσε το « τρενάκι» με την διαφορά όμως ότι εκτός από την μεταφορά λουόμενων θα χρησιμοποιείτο και ως club , cafeteria, restaurant , με πολλά happening’s & events κατά την 24η ώρη λειτουργία του, σε μια πανέμορφη διαδρομή όπως Καβάσιλα – Κυλλήνη ?

Η Παραπάνω πρόταση μπορεί έστω και πειραματικά να γίνει και σε άλλες «Παρατημένες» πανέμορφες διαδρομές στην χώρα μας και μάλιστα μπορεί ο βασικός μέτοχος να είναι το Κράτος .

Τέλος, να υπενθυμίσω ότι ο συνδυασμός διάφορων Προτάσεων όπως: 

· Ότι από τα Λεχαινά μέχρι και την Γαστούνη και από το Αρκούδι έως και την Κυλλήνη θα έπρεπε να υπάρχει μόνο ένας Δήμος .

· Η Ενδοχώρα καθώς και τα παράλια χωριά με έναν σωστό προγραμματισμό τεχνικών έργων από μέρους του Δήμου θα έφερναν την τοπική ανάπτυξη σε απίστευτα νούμερα( Διανυκτερεύσεων_ Επισκεπτών) κατά τους καλοκαιρινούς μήνες .

· Άμεσα έργα όπως ο παραλιακός δρόμος Γλυφας – Κουρουτας , η σχολή τουριστικών επαγγελμάτων , η αποκέντρωση από τα αστικά κέντρα και κατάρτιση προγραμμάτων μέσω ΕΣΠΑ για δημιουργία οικογενειακών επιχειρήσεων ενοικιαζόμενων δωματίων , κ.λ.π θα απογειώσει την τοπική οικονομία και ανάπτυξη .
Έχει μέλλον ο τόπος μας και αξίζει να προσπαθήσουμε .

Βαρθολομιό 30/8/2014

*Ο Φώτης Αλεξόπουλος είναι Υπεύθυνος Γραμματέας για θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης στο ΙΝΚΑ /Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος .