Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012

Την Ετήσια Γενική Συνέλευση του πραγματοποίησε το ΤΑΝΠΣΕΥ σιδηροδρομικών. Δείτε το βίντεο

Σε αίθουσα του επιβατικού σιδηροδρομικού σταθμού Θεσσαλονίκης, τα μέλη του Ταμείου Αλληλεγγύης και Νομικής Προστασίας  Σιδηροδρομικών Εξωτερικής Υπηρεσίας (ΤΑΝΠΣΕΥ) πραγματοποίησαν την καθιερωμένη Ετήσια Γενική Συνέλευση του ταμείου τους.

Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας. Τελικά όποιος δεν θέλει να ζυμώσει 44 μέρες κοσκινίζει!

Κατ’αρχήν αντιπαρερχόμαστε τις κατηγορίες και τις προσβολές που δεχτήκαμε από το Δήμο της Φλώρινας. Δύο σκασίλες είχαμε, η μια ήταν να απαξιώσουμε το ρόλο του Δημάρχου και η άλλη να ασκήσουμε φτηνή αντιπολίτευση. Είναι κρίμα μονάχα που ο Δήμαρχος ψάχνει να βρει αντιπάλους εκεί που θα υπήρχαν δυνητικά οι σύμμαχοι του Δήμου στον κοινό αγώνα των Φλωρινιωτών για το τραίνο.

Λάρισα. Το αδιαχώρητο στην αποβάθρα του προαστιακού. Δείτε το βίντεο

Συχνά δημιουργείται το αδιαχώρητο στην αποβάθρα του Προαστιακού, στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισα και ιδιαίτερα όταν η άφιξη και η αναχώρηση συμπίπτει χρονικά.  Ο κόσμος εμπιστεύεται τον προαστιακό και αξίζει περισσότερης προσοχής από μέρους του ΟΣΕ.

Ζιγκ-Ζακ τα τρένα στην Κατερίνη. Δείτε το Βίντεο

Από  μια γραμμή είναι υποχρεωμένα τα τρένα εισέρχονται και  να εξέρχονται του σιδηροδρομικού σταθμού Κατερίνης λόγω καθήλωσης των κύριων γραμμών κυκλοφορίας. Το πρόβλημα υπάρχει εδώ και χρόνια και κανείς δεν δείχνει να ενδιαφέρεται για την λύση του.

Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012

Καθυστέρηση στην πληρωμή ιατροφαρμακευτικών δαπανών σε εργαζομένους και συνταξιούχους του ΟΣΕ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ
Σε συνέχεια της υπ. αριθμ. 9060-13.01.2011 ερώτησής μας σχετικά με την «Κατάργηση των γραφείων πληρωμής ιατρικών δαπανών εργαζομένων και συνταξιούχων του ΟΣΕ», καθώς και των υπ. αριθμ. Β1921-10.02.2011 και Φ.90022/1791/103-31.01.2011 απαντήσεων των Υπουργείων Υποδομών και Εργασίας αντίστοιχα, επανερχόμαστε στο θέμα, καθώς ακόμη και σήμερα οι Θεσσαλοί σιδηροδρομικοί συνεχίζουν να ταλαιπωρούνται αναίτια.

Νίκος Νικολόπουλος: «Θα αναζητηθούν, έστω και τώρα, οι ευθύνες όλων εκείνων των υπηρεσιακών παραγόντων του ΟΣΕ, που συνέπραξαν στη «διαχειριστική ανωμαλία», που διαπίστωσε ο αρμόδιος Υπουργός Μεταφορών το 2011;»

ΕΡΩΤΗΣΗ  & Α.Κ.Ε ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΤΕΘΕΣΕ Ο κ. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

 Το θέμα της σύμβασης 994/2005 που αφόρα  την κατασκευή του  τρίτου τμήματος του Προαστιακού Σιδηροδρόμου (ΣΚΑ - Τρεις Γέφυρες - Αθήνα – Πειραιάς) έρχεται και πάλι στην επικαιρότητα μετά την κατάθεση ερώτησης στην βουλή από τον  Βουλευτή Αχαΐας  της Νέας Δημοκρατίας κ. Νίκο Νικολόπουλο. Η σύμβαση αυτή έχει χαρακτηριστεί  ως σκανδαλώδης   και απασχόλησε και την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής  στην υπόθεση της Siemens, ενώ το Ε' κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου έκρινε ότι «η κατακυρωτική απόφαση είναι μη νόμιμη», επισημαίνοντας ότι «μετετράπη η διαδικασία σε απευθείας ανάθεση, εξαιτίας της ύπαρξης μιας μόνο προσφοράς και μάλιστα με έκπτωση 0,964%».
Μια προσεκτική ανάγνωση όλου του κείμενου της ερώτησης δίνει την δυνατότητα στον αναγνώστη να εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα και να πάρει απαντήσεις για το πώς και γιατί φτάσαμε ως εδώ, ως χώρα… Κάποτε η βεντάλια των σκανδάλων πρέπει να ανοίξει και να αποδοθούν ευθύνες εκεί όπου πρέπει, για να μπορούμε να βλέπουμε τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας κατάματα..

Ανοιχτή η γραμμή του ΟΣΕ στον Ασωπό

Στις 12.00 σήμερα το μεσημέρι αποκαταστάθηκε το πρόβλημα που δημιουργήθηκε χθες, στο σιδηροδρομικό δίκτυο στο ύψος του Ασωπού. Χρειάστηκαν 20 ώρες για να μπορέσουν οι υπάλληλοι του ΟΣΕ να φτιάξουν την γραμμή μετά και την κατολίσθηση που δημιουργήθηκε, λόγω της έντονης κακοκαιρίας.

Οι σιδηροδρομικοί συμμετέχουν στην Πανευρωπαϊκή ημέρα Δράσης.

 Σε ανακοίνωση της η ΠΟΣ αναφέρει: «Ο αγώνας των εργαζομένων κατά των εκβιαστικών, αντεργατικών και αντικοινωνικών απαιτήσεων της Τρόικας και της Κυβέρνησης συνεχίζεται.
Η Π.Ο.Σ. συμμετέχει την ΤΕΤΑΡΤΗ 29 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 στην Πανευρωπαϊκή Ημέρα Δράσης των συνδικάτων με:

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ

 "Μέχρι σήμερα, έγιναν τρεις συναντήσεις της ΠΟΣ με τις Διοικήσεις του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για τον τρόπο εφαρμογής των νόμων για τις μειώσεις των μισθών καθώς και για το πολύ σοβαρό ζήτημα των «εφέδρων».

Συνεχίζονται τα προβλήματα στην γραμμή του ΟΣΕ Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Παραμένουν τα προβλήματα στην σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης, παρά το το γεγονός ότι τα συνεργεία του ΟΣΕ εργάζονταν όλη τη νύχτα για να αποκαταστήσουν τη βλάβη και να επαναφέρουν τον συρμό που εκτροχιάστηκε στις ραγές, μέχρι στιγμής δεν το έχουν κατορθώσει.

ΒΙΝΤΕΟ: Η νέα σήραγγα κάτω από τις Άλπεις που τα φορτηγά θα περνάνε πάνω σε τρένα

Το Gotthard Base Tunnel (GBT) είναι μια νέα σιδηροδρομική σήραγγα στις Ελβετικές Άλπεις, που αναμένεται να λειτουργήσει το 2016.
Με μήκος διαδρομής 57 χιλιομέτρων (συνολικού μήκους όμως σηράγγων και περασμάτων περίπου 152 χιλιόμετρα), αποτελεί το μεγαλύτερο πλέον σιδηροδρομικό τούνελ στον κόσμο, προσπερνώντας ακόμη και αυτό του Seikan στην Ιαπωνία.

Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012

Εντατικά δουλεύουν τα συνεργεία του ΟΣΕ για τον εντροχιασμό αμαξοστοιχίας.

Με εντατικούς ρυθμούς εργάζονται τα συνεργεία του ΟΣΕ για την επαναφορά της αμαξοστοιχίας που εκτροχιάστηκε κοντά στον σταθμό του Ασωπού, όταν πέτρες έπεσαν στις σιδηροδρομικές γραμμές . Τα συνεργεία καταβάλλου κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να αποκατασταθεί σύντομα η κυκλοφορία στο σημείο αυτό.

Βίντεο από τον εκτροχιασμό αμαξοστοιχίας στον Καναδά.

Ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Διακοπή κυκλοφορίας μεταξύ Λιανοκλαδίου - Τιθορέας

Εξαιτίας κατολισθήσεως και εγκλωβισμού κενής επιβατικής αμαξοστοιχίας στο σταθμό του Ασωπού υπάρχει διακοπή κυκλοφορίας από τις 15.20 μεταξύ Τιθορέας – Λιανοκλαδίου. Οι επιβάτες με κατεύθυνση την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη θα μετεπεβιβάζονται σε λεωφορεία στους σταθμούς Λιανοκλαδίου ή/και Τιθορέας για την ενδιάμεση διαδρομή.

Τρεις νεκροί απο εκτροχιασμό τρένου στον Καναδά

Δεκάδες οι τραυματίες
Ο Καναδάς μπορεί να θεωρείται ως μία από τις χώρες που διαθέτουν εξελιγμένο σιδηροδρομικό δίκτυο και "ασφαλή" αυτοματοποιημένα συστήματα ελέγχου, όμως η τραγωδία δεν απετράπη. Τουλάχιστον τρεις επιβάτες επιβατικής αμαξοστοιχίας βρήκαν τραγικό θάνατο και δεκάδες άλλοι τραυματίστηκαν, όταν το τρένο με το οποίο ταξίδευαν εκτροχιάστηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας. Το δυστύχημα σημειώθηκε στην επαρχία του Οντάριο.

Εκτροχιασμός συρμού του ΟΣΕ

Ταλαιπωρία για εκατοντάδες επιβάτες, λόγω διακοπής στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης.
Διεκόπη λίγο μετά τις 16:00 το απόγευμα της Δευτέρας η κίνηση στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης λόγω πτώσης βράχου και εκτροχιασμού συρμού, άνευ επιβατών, στο 203ο χιλιόμετρο.
Μέχρι την αποκατάσταση της κυκλοφορίας οι επιβάτες των αμαξοστοιχιών από την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη θα σταματούν στην Τιθορέα και στο Λειανοκλάδι αντίστοιχα.

Καλή Σαρακοστή και όσοι πιστοί προσέλθετε στο καρναβάλι της Νυμφόπετρας. Περισσότερα στα «Ε.Ν»

Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2012

ΚΟΥΡΕΜΑ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ

Πλιάτσικο χωρίς προηγούμενο στα ασφαλιστικά ταμεία
Ρίχνουν στην πυρά 13 δισ. ευρώ από την περιουσία των ασφαλισμένων. Λοβιτούρες με τα δάνεια πρώην ΔΕΚΟ (ΟΣΕ κ.ά.), πακτωλός κεφαλαίων στους τραπεζίτες
Ανοιχτό πλιάτσικο στην περιουσία εργαζόμενων, συνταξιούχων της αυριανής βάρδιας των εργατών, η λεηλασία όλων των ασφαλιστικών ταμείων της χώρας, συντελείται μέσα από το «κούρεμα» πάνω στο κρατικό χρέος, όπως προβλέπεται στη συμφωνία συγκυβέρνησης - τρόικας - μονοπωλίων.
Συγκεκριμένα :

Πρόβλημα στο σύστημα φρένων η αιτία της σιδηροδρομικής τραγωδίας στην Αργεντινή

Πρόβλημα στο σύστημα φρένων επικαλέστηκε στη διάρκεια της ανάκρισης ο οδηγός αμαξοστοιχίας στην Αργεντινή η οποία δεν κατάφερε να σταματήσει στο τέρμα με αποτέλεσμα να προκληθεί ένα από τα χειρότερα σιδηροδρομικά δυστυχήματα στην ιστορία της χώρας. Όπως μετέδωσε το βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο BBC, ο Marcos Cordoba ισχυρίστηκε πως ενημέρωσε τους ανώτερους του για τη συγκεκριμένη δυσλειτουργία,

Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2012

Διαστάσεις επιδημίας έχουν λάβει τα κρούσματα κλοπών

  • Δεκάδες συμμορίες στο κυνήγι του χαλκού.
  • Οι κλοπές στο σιδηροδρομικό δίκτυο ενέχουν κινδύνους για τη ασφάλεια των πολιτών.
Στο κυνήγι του χαλκού και κάθε είδους μεταλλικών αντικειμένων έχουν επιδοθεί τα δύο τελευταία χρόνια συμμορίες, λεηλατώντας δημόσιες εγκαταστάσεις, βυθίζοντας στο σκοτάδι περιοχές, ακινητοποιώντας τρένα στο σιδηροδρομικό δίκτυο και προκαλώντας ζημιές εκατομμυρίων ευρώ.

Έγραψαν για τον ΟΣΕ

PSI: Η "ακτινογραφία" των νέων ομολόγων
Στην εθελοντική συμμετοχή των θεσμικών επενδυτών, που κατέχουν το 75% του συνόλου των ομολόγων που προορίζονται για ανταλλαγή, θα κριθεί η επιτυχία του PSI, που ξεκίνησε χθες το βράδυ με την επίσημη παγκόσμια πρόσκληση του Ελληνικού Δημοσίου προς τους κατόχους ομολόγων.

Εντοπίστηκε εμπρηστικός μηχανισμός σε βαγόνι του Μετρό

Αυτοσχέδιος εμπρηστικός μηχανισμός εντοπίστηκε σε βαγόνι του Μετρό στο σταθμό Αιγάλεω στις έξι παρά είκοσι το απόγευμα του Σαββάτου. Μέσα σε μια νάυλον σακούλα, πάνω σε ένα κάθισμα του τελευταίου βαγονιού του συρμού, βρέθηκε ο μηχανισμός που αποτελείτο από ένα μπιτόνι με βενζίνη, μπαταρίες και ένα ρολόι με καλώδια.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος: Ο μάνατζερ μηχανοδηγός

Συγκρούστηκε «μετωπικά» με συνδικαλιστές, εργαζομένους ακόμη και με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους πολίτες όταν αναγκάστηκε να περικόψει σημαντικό τμήμα των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και κατάφερε να φέρει κέρδη στα τρένα για πρώτη φορά από την ίδρυση της εταιρείας.

Οι ατμομηχανές της Ιστορίας

Βαγόνια από το Οριεντ Εξπρές, δύο μηχανές από τη δεκαετία του 1940 αλλά και πολλά αντικείμενα από τις αρχές του περασμένου αιώνα βρίσκονται σε χώρο του σιδηροδρομικού σταθμού της πόλης. Εκκληση για βοήθεια και πόρους από τον σύλλογο «Ηφαιστος»

Τι γίνεται με την αποζημίωση των μεταταγμένων σιδηροδρομικών;

Το ερώτημα που μας θέτουν μεταταγμένοι σιδηροδρομικοί και που είναι έντονο το τελευταίο καιρό, είναι το τι γίνεται με την αποζημίωση (12 μισθοί) που λαμβάνουν οι σιδηροδρομικοί μετά το τέλος του εργασιακού τους βίου. Την αποζημίωση θα την λάβουν κανονικά και οι μεταταγμένοι σιδηροδρομικοί; Οι μέχρι τώρα πληροφορίες δεν ξεκαθαρίζουν το τοπίο.

Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2012

Έκκληση για τη διατήρηση του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Μέγαρα. Να παρέμβει άμεσα ο ΟΡΣΑ.

Σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή πόλη η διέλευση σιδηροδρομικού διαδρόμου καθώς και η λειτουργία σιδηροδρομικού σταθμού στο κέντρο της αποτελεί προνόμιο και αυταξία για τη βιώσιμη κινητικότητα. Η ολέθρια πολιτική που ακολουθείται τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας έχει ως αποτέλεσμα την εγκατάλειψη μεγάλου μέρους του σιδηροδρομικού δικτύου και το κλείσιμο πολλών σταθμών του ΟΣΕ οι οποίοι παρουσιάζουν παρακμιακή εικόνα.

ΣΚΛΗΡΟ ΡΟΚ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΥ-ΓΑΙΟΣΕ

Σε κλίμα έντασης και άγριας αντιπαράθεσης πραγματοποιήθηκε το Δημοτικό Συμβούλιο της Δευτέρας, με το συνδυασμό του Δημήτρη Στρατιώτη –πλην του κ. Φωτίου- να αποχωρεί και πάλι από τη συνεδρίαση.
Προηγήθηκε ωστόσο μία πρωτόγνωρη ανταλλαγή σκληρών εκφράσεων και απειλών μεταξύ πρώην και νυν Δημάρχου, με αφορμή το μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Δήμου Μεγάρων-ΓΑΙΟΣΕ για την αξιοποίηση του σταθμού στο κέντρο της πόλης,

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2012

Κίνδυνος για τις σιδηροδρομικές υποδομές από τις κλοπές μετάλλων

Η κλοπή μετάλλων δύσκολα θα καταπολεμηθεί χωρίς ευρωπαϊκή δράση
Η Ελλάδα αναγκάστηκε να διακόψει τη λειτουργία ενός υπερσύγχρονου κέντρου τηλεδιοίκησης σιδηροδρόμων, αξίας 20 εκατ. ευρώ, σε μεγάλο βαθμό, λόγω της ζημιάς που υπέστη από τους κλέφτες χαλκού.

Σε νέα περιπέτεια οι μεταταγμένοι σιδηροδρομικοί

Στην δίνη των πιο ακραίων πολιτικών αποφάσεων βρίσκονται για μια ακόμη φορά οι μεταταγμένοι σιδηροδρομικοί. Ειδικότερα οι μεταταγμένοι σιδηροδρομικοί στην Υγειονομική Υπηρεσία της ΔΥΠΕ Θεσσαλονίκης βρίσκονται μετέωροι μετά την απόφαση της κυβέρνησης να καταργήσει μία από της δύο ΥΠΕ και την μεταφορά της έδρας στα Ιωάννινα.

Είμαστε εδώ ..και σας θυμίζουμε

Γράφει ο Σάκης Ελευθερίου
 Προς τους  Σωτήρες Παπαδήμο-Βενιζέλο
 Μας σώσατε ή μας καταστρέψατε !!!!!!
-Το 2009 έπαιρνα Δώρο Χριστουγέννων –Πάσχα –Άδειας
Το 2020 τί ;;!!
-Το 2009 έπαιρνα 1800 ευρώ .
Το 2020 400 ευρώ , ΝΑΙ ή ΟΧΙ !!!
-Το 2009 η σύνταξη του ΤΑΠΟΤΕ ήταν με το ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ 2900 ευρώ.
Το 2020  500 ευρώ , ΝΑΙ ή ΟΧΙ !!!

Σιδηροδρομική τραγωδία στην Αργεντινή. Συγκλονιστικές μαρτυρίες επιβατών.

Συγκλονιστικές είναι οι μαρτυρίες των ανθρώπων που ήρθαν πρόσωπο με πρόσωπο με το θάνατο, τη στιγμή που αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε το πρωί της Τετάρτης στο Μπουένος Άιρες.
Η Myriam περιγράφει τις τραγικές στιγμές που έζησε λέγοντας: «Όλα συνέβησαν μέσα σε δευτερόλεπτα. Όυτε που κατάλαβα πότε έπεσα κάτω και με καταπλάκωσε μία πόρτα».

Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012

Σκι στον Παρνασσό και σχολικές εκδρομές με... τρένο λανσάρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Το κύριο βάρος για φέτος θα δοθεί στην Θεσσαλονίκη.

Σκι στον Παρνασσό και σχολικές εκδρομές με... τρένο, είναι οι νέες υπηρεσίες που λανσάρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από φέτος, μετά την απόφαση της διοίκησης της εταιρίας να διεκδικήσει μερίδιο από τις εγχώριες τουριστικές μετακινήσεις.
Ηδη, για το ερχόμενο τριήμερο της Αποκριάς έχει αποφασιστεί να ξεκινήσει η λειτουργία του καινούριου snow-train, το οποίο θα συνδέει την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη με το χιονοδρομικό κέντρο του Παρνασσού.

Δεκάδες οι νεκροί στη σιδηροδρομική τραγωδία της Αργεντινής

Σαράντα εννιά είναι οι επιβεβαιωμένοι νεκροί στο σιδηροδρομικό δυστύχημα που σημειώθηκε στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής.

Στην βουλή οι συμπληρωματικές συμβάσεις για την κατασκευή της Σήραγγας Καλλίδρομου

Απαντήσεις σε πλήθος ερωτημάτων ζητά ο Βουλευτής Αχαΐας της Νέας Δημοκρατίας κ. Νίκος Νικολόπουλος ο όποιος κατέθεσε ερώτηση στην εθνική αντιπροσωπία σχετικά με τις συμπληρωματικές συμβάσεις στην κατασκευή της Σήραγγας του Καλλίδρομου.
 Παραθέτουμε αυτούσια την ερώτηση του κ. Νίκου Νικολόπουλου στην βουλή των Ελλήνων.

Wi-fi και μέσα στα βαγόνια του ΟΣΕ στα δρομολόγια μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης!

Τη δυνατότητα να ελέγχουν το ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο, μέσω των smartphones κινητών τους ή των υπολογιστών τους, μέσω δικτύου wi-fi, θα έχουν σύντομα οι επιβάτες των αμαξοστοιχιών 50/59 και 51/58 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που πραγματοποιούν το ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πρακτόρευση στο Σ.Σ. Ραψάνης

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ανάδειξη αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών διαχείρισης εκδοτηρίων σιδηροδρομικών τίτλων μεταφοράς στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Ραψάνης.

Πώς θα μπούν οι ιδιώτες στο σιδηροδρομικό δίκτυο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Νίκη Παπανικολάου

Η προσέλκυση σιδηροδρομικών εταιρειών που θα χρησιμοποιούν το υπάρχον δίκτυο του ΟΣΕ για την εκτέλεση επιβατικών ή εμπορευματικών μεταφορών καταβάλλοντας τέλη χρήσης για την υποδομή είναι πλέον ο στόχος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, μετά και την απελευθέρωση της σιδηροδρομικής αγοράς στη χώρα μας.Σήμερα, μόνο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δραστηριοποιείται στις επιβατικές μεταφορές, η οποία συνεργάζεται με άλλες διεθνείς αλλά και εγχώριες μεταφορικές εταιρείες στη μεταφορά εμπορευμάτων, οι οποίες μισθώνουν τα βαγόνια της.

Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2012

Εφεδρεία. Δικαίωση εργαζομένων του ΟΣΚ από το Μονομελές Πρωτοδικείο

Με προσωρινές διαταγές που εξέδωσε το Μονομελές Πρωτοδικείο της Αθήνας, δικαιώνει δέκα εργαζομένους του ΟΣΚ που πρόσφατα μπήκαν στο καθεστώς της εργασιακής εφεδρείας, λόγω συγχώνευσης του Οργανισμού με τη Θέμις Κατασκευαστική και τη ΔΕΠΑΝΟΠ.

Κάλεσμα της ΠΟΣ για συμμετοχή των σιδηροδρομικών στο αυριανό συλλαλητήριο

Η Κυβέρνηση μπροστά στο όνομα της αποφυγής της δήθεν χρεοκοπίας, και κατ΄απαίτηση του ΔΝΤ και των κομισάριων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχει βάλει σε εφαρμογή το σχέδιο εξανδραποδισμού των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων. Το χρονικό του προαναγγελθέντος θανάτου γι΄αυτή τη χώρα και το λαό της συνεχίζεται ακάθεκτα.
Καταλύονται έννοιες όπως κοινωνικό κράτος και κράτος πρόνοιας αμφισβητούνται οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας, και τίθενται υπό αίρεση ακόμη και το θεμελιώδες δικαίωμα του ανθρώπου για δουλειά.

Αχίλλειος πτέρνα για τον ΟΛΘ ο ΟΣΕ

Του Ηλία Γ. Μπέλλου
Σε ατραπό κινδυνεύει να οδηγηθεί η διαδικασία ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης για την οποία έχει, ανεπίσημα τουλάχιστον, διατυπωθεί ενδιαφέρον τόσο από την κινεζική Cosco όσο και από την ιταλο-ελβετική MSC εξαιτίας του σημαντικού προβλήματος της σιδηροδρομική σύνδεσης. Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος, ο οποίος έχει επιβαρύνει την εθνική οικονομία με σωρευμένα χρέη της τάξης των 10 δισ. ευρώ, δεν διαθέτει τακτικό αξιόπιστο και επαρκή δρομολόγιο και συρμό ώστε να μπορέσει να αυξήσει το διαμετακομιστικό έργο των εμπορευματοκιβωτίων, το σημαντικότερο λιμάνι της βορείου Ελλάδος.

Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ

Η Συντονιστική Επιτροπή Σιδηροδρομικών Ν. Αττικής,  καλεί όλους τους σιδηροδρομικούς  στη συγκέντρωση – συζήτηση που διοργανώνουν οι  «έφεδροι» σιδηροδρομικοί την Τετάρτη 22/2/2012 στις 10.00  στον 9ο όροφο της Καρόλου.

Η Δ. Κουτσούμπα στον ΑΘΗΝΑ984. "Η αλήθεια είναι ότι άνθρωποι που ήρθαν από τον ΟΣΕ, 50 - 55 χρονών, δεν είναι κατάλληλοι για να φυλάνε τους αρχαιολογικούς χώρους".

Η πρόεδρος του συλλόγου Ελλήνων αρχαιολόγων, Δέσποινα Κουτσούμπα, μίλησε στον «ΑΘΗΝΑ 9.84» και τους Δώρα Σαρρή και Γιάννη Παπαγεωργίου. Για τους φύλακες των αρχαιολογικών χώρων, μεταξύ άλλων είπε:
«Για πολλά χρόνια διεκδικήσαμε στο υπουργείο Πολιτισμού οι φύλακες να είναι απόφοιτοι λυκείου, να γνωρίζουν μια ξένη γλώσσα και να είναι απόφοιτοι ΙΕΚ με ειδικότητα αρχαιοφύλαξης... Οι εργαζόμενοι με υποχρεωτική εκπαίδευση θεωρούσαμε ότι δεν βοηθάνε την εικόνα των αρχαιολογικών χώρων.

ΟΣΕ. Ο σταθμός ΤΧ5 Θεσσαλονίκης εκσυγχρονίζεται.

Νέο σύγχρονο σύστημα τηλεχειρισμού έχει εγκατασταθεί στον κέντρο κυκλοφορίας  του σταθμού ΤΧ5 που βρίσκεται λίγο έξω από το σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης.  Το νέο ηλεκτρονικό σύστημα τηλεχειρισμού θα παρέχει δυνατότητα καλύτερου και ποιο ασφαλούς συντονισμού της κυκλοφορίας κατά την είσοδο και την έξοδο των αμαξοστοιχιών από το σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης. 

Κυκλοφόρησε η διμηνιαία εφημερίδα της Ομοσπονδίας των συνταξιούχων σιδηροδρομικών «Ο ΤΥΠΟΣ» μηνός Ιανουαρίου -Φεβρουαρίου

Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου 2012

Ξαναχτύπησαν οι κυνηγοί μετάλλου

Τους έπιασαν να κλέβουν τις ράγες του ΟΣΕ
Άλλη μια ομάδα «κυνηγών» μετάλλων που λεηλατούσε το σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ, εξαρθρώθηκε στην Αιτωλοακαρνανία χάρη στην έγκαιρη επέμβαση ανδρών της Ασφαλείας Μεσολογγίου. Οι τρεις νεαροί δράστες συνελήφθησαν επ’ αυτοφώρω την ώρα που ξήλωναν τις σιδερένιες ράγες από τις γραμμές!

Αρχισαν να τρέμουν και οι... καρυάτιδες

Οι διάφορες υπηρεσίες του υπ. Πολιτισμού προτιμούν για ρουσφετολογικούς λόγους το εκτός ΑΣΕΠ εποχικό προσωπικό και αρνούνται τις μετατάξεις υπαλλήλων. Στην Ολυμπία ο ΟΣΕ έστειλε 92 και οι αρμόδιοι ζήτησαν μόνο 6 για φύλαξη, ενώ οι άλλοι έγιναν κλητήρες

Ένας χρόνος χωρίς κλινάμαξες

Σύντομο ιστορικό
Με αφορμή το γεγονός ότι σε λίγες μέρες συμπληρώνετε ένας χρόνος από την κατάργηση του τμήματος των κλιναμαξών αλλά και των διεθνών δρομολογίων, και με την ταυτόχρονη απόλυση 50 εργαζομένων σ΄ αυτό το τμήμα θα ήθελα να παραθέσω μερικά στοιχεία σχετικά με την ιστορία του Ελληνικού σιδηροδρόμου και του τμήματος των κλιναμαξών.

Μήπως τελικά ο Δήμος Φλώρινας ΔΕΝ θέλει το τρένο;

Στις 7 Φεβρουαρίου μετά από συνάντηση στην Αθήνα των βουλευτών Φλώρινας, του Δημάρχου Φλώρινας και εκπροσώπου του Δημάρχου Αμυνταίου με τον υπουργό Μεταφορών κ. Βορίδη, συμφωνήθηκε συγκεκριμένη διαδικασία για την επαναδρομολόγηση του τρένου σε σύντομο χρονικό διάστημα (Αρχές Μαρτίου).

Διαμορφώνεται ο σταθμός του ΟΣΕ σε πάρκο

Μετά την διάθεση χώρου από τα 12 στρέμματα του σταθμού ΟΣΕ στα Μέγαρα για χρήση ως δημοτικού χώρου στάθμευσης, ήλθε η ώρα της διαμόρφωσης του χώρου και της απόδοσής του στην τοπική κοινωνία.

Σάββατο, 18 Φεβρουαρίου 2012

Πραγματοποιήθηκε το καθιερωμένο … «τσίκνισμα» των μελών του Συλλόγου «Φίλοι Σιδηροδρόμου Τρικάλων».








Στον «Καρβουνιάρη» που χρησιμοποιείται για την στέγαση του Συλλόγου στην πλατεία στον ΟΣΕ, στήθηκε το τραπέζι της Τσικνοπέμπτης.
Παρά τον «βομβαρδισμό» από τα αλλεπάλληλα Μνημόνια, τα μέλη του Συλλόγου, μαζεύτηκαν στο στέκι τους,

Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2012

Η κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου από Πάτρα-Θεσσαλονίκη, τι έργα γίνονται, τι περιμένουμε

Με ενδιαφέρον παρακολουθούμε την επιτέλους όψιμη κινητικότητα που παρουσιάζεται μετά από πολλά χρόνια στον Σιδηρόδρομο. Ας κάνουμε μια προσπάθεια να αποτυπώσουμε την κατάσταση στο Ελληνικό Σιδηροδρομικό σύστημα και τις υποδομές του.
Ο βασικός σιδηροδρομικός άξονας της Ελλάδας είναι σχετικά μικρός. Αποτελείται από δύο μεγάλα και ένα μικρό τμήμα και είναι τα παρακάτω:

Θαυμαστά έργα δια χειρός του σιδηροδρομικού Βασίλη Καραγιαννίδη


Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2012

Σύγκρουση τρένου με Ι.Χ Δείτε το βίντεο

Το  σημερινό συμβάν που σημειώθηκε  στην Ροδίτσα Λαμίας μας έφερε στην μνήμη μας την καταγραφεί που κάναμε στην διαδρομή Λιανοκλάδι – Στυλίδα στις 14 του περασμένου Δεκεμβρίου και που είδαμε με τα ίδια μας τα μάτια πόσο επικίνδυνες είναι οι διαβάσεις σε αυτήν την διαδρομή και  πόσο έχουν τεταμένη την προσοχή τους οι μηχανοδηγοί των τρένων. Σχετικά γράφαμε: " ..Επίσης η μικρή ταχύτητα που αναπτύσσει, οφείλεται και στο γεγονός ότι το τρένο διέρχεται σε μεγάλο μέρος του ταξιδιού από κατοικημένες περιοχές με πολύ κίνηση και πολλές ισόπεδες διαβάσεις που σε ορισμένες περίπτωσης κυριολεκτικά σταματά προκειμένου να μην συμβεί κάποιο ατύχημα. Αυτό θα το διαπιστώσετε βλέποντα το βίντεο που τραβήξαμε κατά την διάρκεια του ταξιδιού μας προς την Στυλίδα"..






Σύγκρουση τρένου με Ι.Χ. στη Ροδίτσα Λαμίας

Σύγκρουση ΙΧ αυτοκινήτου με αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρόμολόγιο Στυλίδα -Λιανοκλάδι συνέβη το μεσημέρι της Πέμπτης στη διάβαση της Ροδίτσας.

Σε δημοπράτηση η μελέτη αναβάθμισης του σιδηροδρομικού τμήματος Αλφειός-Καλαμάτα

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την "Μελέτη κανονικοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής Αλφειού - Κυπαρισσίας - Καλαμάτας". Η μελέτη γίνεται για να μετατραπεί η γραμμή Πάτρα - Πύργος - Κυπαρισσία - Καλαμάτα από μετρική σε κανονικού εύρους ώστε να αυξηθεί η ταχύτητα των συρμών και να μειωθεί ο χρόνος της διαδρομής.

Βίντεο από την χθεσινή εκδήλωση κοπής της πίττας των συνταξιούχων σιδηροδρομικών στην Θεσσαλονίκη καθώς και φωτογραφικά στιγμιότυπα.


Δείτε παρακάτω φωτογραφικά στιγμιότυπα

Ξένοι ιδιώτες μπαίνουν στο δίκτυο του ΟΣΕ

Εταιρείες από τη Γερμανία και τη Σλοβακία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη χρήση των σιδηροδρομικών γραμμών του ΟΣΕ
Της Μαρίας Μόσχου
«Πόλος... έλξης», κυρίως για τις διεθνείς σιδηροδρομικές εταιρείες αποτελεί το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, μετά την έκδοση της υπουργικής απόφασης που ανοίγει το δρόμο στους ιδιώτες να εκτελούν σιδηροδρομικό έργο, χρησιμοποιώντας τη σιδηροδρομική υποδομή της χώρας.

Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2012

Δείτε το Βίντεο από την εκδήλωση κοπής της πίτας των συνταξιούχων σιδηροδρομικών στην Θεσσαλονίκη


Θεσσαλονίκη. Οι συνταξιούχοι σιδηροδρομικοί έκοψαν την πίτα τους. Σε λίγο βίντεο από την εκδήλωση

Το δικό τους καθιερωμένο αντάμωμα πραγματοποίησαν οι συνταξιούχοι σιδηροδρομικοί της Θεσσαλονίκης με αφορμή την εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας των σωματείων τους «Αναγέννηση» και «Μακεδονίας –Θράκης». Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης παρουσία μεγάλου αριθμού συνταξιούχων σιδηροδρομικών.

Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την εκδήλωση κοπής της πίτας των συνταξιούχων σιδηροδρομικών στην Θεσσαλονίκη. Ρεπορτάζ και βίντεο αργότερα.


Σήμερα οι συνταξιούχοι σιδηροδρομικοί της Θεσσαλονίκης κόβουν την πίτα τους

Σήμερα στις 11 το πρωί στο ξενοδοχείο «ΚΑΨΗΣ» τα σωματεία των συνταξιούχων σιδηροδρομικών «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» και Μακεδονίας –Θράκης θα πραγματοποιήσουν την καθιερωμένη εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας των σωματείων τους.

Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2012

Προσλήψεις και εφεδρεία με εμπόδια.

Ο έλεγχος για τις προσλήψεις γίνεται ακόμη πιο ασφυκτικός, αφήνοντας ελάχιστα περιθώρια για να διενεργηθούν και νέες στο μέλλον. Εκτός από την ήδη ισχύουσα πρόβλεψη, πως θεωρείται ως πρόσληψη οποιαδήποτε μετάταξη από φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα που καταργούνται, σε υπηρεσίες του στενού κρατικού τομέα, αντίστοιχες ρυθμίσεις θα εφαρμοστούν στο εξής και για τους εφέδρους.

Μεγαλύτερη η μείωση συντάξεων σε ΔΕΚΟ και τράπεζες, "μαχαίρι" και στις επικουρικές

Νέα βόμβα από το υπουργικό συμβούλιο
Νέα βόμβα για τα μέτρα "έσκασε" στο υπουργικό συμβούλιο. Σύμφωνα με την ενημέρωση στην οποία προέβη ο αντιπρόεδρος και υπ. Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος στα μέλη του υπουργικού συμβουλίου, οι μειώσεις στις συντάξεις των ΔΕΚΟ και των τραπεζών θα είναι τελικά μεγαλύτερες αντί του 15% που είχε γνωστοποιηθεί αρχικά, ενώ θα υπάρξουν περικοπές και στις επικουρικές συντάξεις.

Παραμένει ο Βορίδης στο υπουργείο Μεταφορών

Ο πρωθυπουργός έκρινε ότι οι κρίσιμες προθεσμίες που έχει μπροστά της η κυβέρνηση δεν προσφέρονται για αλλαγές στο σχήμα το οποίο προέκυψε μετά τη συμφωνία του ΠΑΣΟΚ, της Νέας Δημοκρατίας και του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού, και έτσι, μετά και τη σύμφωνη γνώμη του Μάκη Βορίδη  παραμένει στη θέση του Υπουργού Υποδομών.

Μαυροβούνιο. Τρένο παγιδεύτηκε στα χιόνια

Αφάνταστη ταλαιπωρία υπέστησαν επιβάτες αμαξοστοιχίας στο Μαυροβούνιο όταν χιονοστιβάδα έκλεισε τις σιδηροδρομικές γραμμές με αποτέλεσμα το τρένο να παγιδευτεί. τα συνεργεία διάσωσης ήταν δύσκολο να προσεγγίσουν την αμαξοστοιχία και επιστρατευτήκαν ελικόπτερα για τον απεγκλωβισμό των επιβατών. «Περάσαμε δύσκολες ώρες  αφού δεν είχαμε τρόφιμα» είπαν οι επιβάτες.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Για πρώτη φορά σχεδόν μηδενικό έλλειμα!

Οι αριθμοί ευημερούν
Μηδενικό έλλειμμα παρουσίασε τον Δεκέμβριο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για πρώτη φορά στα σιδηροδρομικά χρονικά, γεγονός που αντικατοπτρίζει τη θετική πορεία της εταιρείας και δημιουργεί προοπτικές βιωσιμότητας και περαιτέρω βελτίωσης των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το 2012, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Αύριο οι συνταξιούχοι σιδηροδρομικοί κόβουν την πίτα τους

Αύριο Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου και στις 11 το πρωί στο ξενοδοχείο «ΚΑΨΗΣ» τα σωματεία των συνταξιούχων σιδηροδρομικών «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» και Μακεδονίας –Θράκης θα πραγματοποιήσουν την καθιερωμένη εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας των σωματείων τους.

Μεταρρυθμίζονται και οι... αποκρατικοποιήσεις

Η Τρόικα πλέον αποδέχθηκε ότι δεν θα «γεμίσει» γρήγορα το ταμείο των ιδιωτικοποιήσεων και αλλάζει στόχους. Θέλει άμεση τεχνική προετοιμασία των προς πώληση ΔΕΚΟ, των συμβάσεων παραχώρησης και των ακινήτων του δημοσίου.
Παράλληλα κινείται σε δύο άξονες για να βελτιώσει την οικονομική τους θέση:

Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2012

PSI και δάνεια ΔΕΚΟ αυξάνουν τις ζημιές για τις τράπεζες

Η ψήφιση του μνημονίου, ανοίγει το δρόμο υλοποίησης του PSI + για το κούρεμα των ομολόγων του ιδιωτικού τομέα, οριστικοποιώντας ταυτόχρονα και τις κεφαλαιακές ανάγκες των τραπεζών από τις ζημίες που θα εγγράψουν οι οποίες διαμορφώνονται περί το 70%.

Ο ΟΣΕ στο κινητό μας

Μια πρωτοποριακή εφαρμογή, με την οποία δίνονται πληροφορίες μέσω κινητού τηλεφώνου για τις υπηρεσίες του ΟΣΕ, εμπνεύστηκε και δημιούργησε φοιτητής των ΤΕΙ Λάρισας, η οποία μάλιστα απέσπασε βραβείο.
 Του Φώτη Κουτσαμπάρη

Πως αλλάζουν οι καιροί..

Όχι μακριά από το πρόσφατο παρελθόν, τέτοιες ημέρες τόσο ο ΟΣΕ όσο και τα συνδικαλιστικά  σωματεία των  σιδηροδρομικών  πραγματοποιούσαν  τις ετήσιες εκδηλώσεις τους. Μέχρι πριν από 3 χρόνια  ο Οργανισμός σιδηροδρόμων Ελλάδος πραγματοποιούσε  την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας στην Θεσσαλονίκη όπου δίνονταν η ευκαιρία να ανταλλαγούν θέσεις και απόψεις τόσο για τα πεπραγμένα της χρονιάς που πέρασε όσο και για το μέλλον του οργανισμού από ομιλητές της διοίκησης και του συνδικαλιστικού κινήματος.   

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΝΕΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ

ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΜΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Ο στόχος για ένα συνδικάτο σιδηροδρομικών και μία Ομοσπονδία Μεταφορών, δεν είναι καινούργιος. Είχε τεθεί τουλάχιστον 15 χρόνια πριν και μάλιστα με ομόφωνες αποφάσεις συνεδρίων. Αυτός ο στόχος  ετέθη στο πλαίσιο αποφάσεων Συνεδρίων της ΓΣΕΕ για την αναδιοργάνωση – ανασυγκρότηση του συνδικαλιστικού κινήματος της χώρας ώστε να αντιμετωπιστούν τα φαινόμενα κατακερματισμού και πολυδιάσπασης.

"Πράσινο φως" για ιδιώτες στο δίκτυο του ΟΣΕ


Την δυνατότητα να εκτελούν δρομολόγια στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ αποκτούν οι ιδιώτες καθώς δημοσιεύτηκε στις 25 Ιανουαρίου η υπουργική απόφαση που
«κλείνει» και τυπικά το ζήτημα της απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα μας.




Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου 2012

Την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους θα κόψουν οι συνταξιούχοι σιδηροδρομικοί της Θεσσαλονίκης

Την προσεχή Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου και στις 11 το πρωί στο ξενοδοχείο «ΚΑΨΗΣ» τα σωματεία των συνταξιούχων σιδηροδρομικών «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» και Μακεδονίας –Θράκης θα πραγματοποιήσουν την καθιερωμένη εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας των σωματείων τους. Οι  διοικήσεις  καλούν  όλα τα μέλη να παραβρεθούν στην εκδήλωση.
Φώτο. Αρχείο 

Θαλάσσιο νεκροταφείο Βαγονιών

Για περισσότερο από μία δεκαετία, οι αρχές Μητροπολιτικών Συγκοινωνιών της Νέας Υόρκης αντιμετωπίζει τον Ατλαντικό ωκεανό, ως το ιδιωτικό τους «νεκροταφείο», ρίχνοντας στο βυθό του χιλιάδες βαγόνια από το μετρό, για να τα ξεφορτωθεί και να τα αφήσει να σκουριάσουν υποθαλάσσια.

Καθυστερήσεις λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοινώνει ότι εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών και των χιονοπτώσεων στη Β. Ελλάδα, συνεχίζονται οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών που κυκλοφορούν στον άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης - Αθήνας.
Υπενθυμίζεται ότι σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας και εκτάκτων αναγκών δεν ισχύει το δικαίωμα του επιβάτη για τη χορήγηση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ των ανταποδοτικών εισιτηρίων με έκπτωση .

Μήνυμα του Γραμματέα της ΔΑΚΕ Β.Ε κ. Νίκου Λάζου προς του βουλευτές του Ελληνικού κοινοβουλίου

"H   κυβέρνηση που σχηματίσθηκε στην Ελλάδα και ονομάσθηκε Ειδικού Σκοπού, συμφωνώ  ότι είναι όντως Ειδικού Σκοπού, μόνο που είχε για μοναδικό σκοπό την οριστική και αμετάκλητη εξαθλίωση και υποδούλωση του Ελληνικού Λαού.
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους σιδηροδρομικούς , τις οικογένειές του και γενικά σ όλους τους εργαζόμενους της χώρας αλλά και στους συνταξιούχους και στους άνεργους, καλώ όλους τους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου

ΟΣΕ: παιδικές ασθένειες στο ..online σύστημα κρατήσεων

Σε δυσλειτουργίες των πρώτων ημερών αποδίδουν στελέχη του ΟΣΕ τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν στο πολυδιαφημιζόμενο σύστημα ηλεκτρονικών κρατήσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις υποψηφίων επιβατών. Οι προσφορές εισιτηρίων, σε πολύ ελκυστικές τιμές, δεν ήταν διαθέσιμες για κάποιες ημέρες, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις το σύστημα κρατήσεων «πέταγε έξω» τον χρήστη λίγο πριν από την τελική κράτηση του εκπτωτικού εισιτηρίου.

Νίκος Νικολόπουλος: "Ασαφές το μέλλον των αμαξοστασίων του ΟΣΕ στην Πάτρα"

Ασάφειες και γενικόλογα εξακολουθούν να καλύπτουν τις προθέσεις του Υπουργείου Μεταφορών σχετικά με την αναβάθμιση και αξιοποίηση των χώρων του ΟΣΕ στον Άγιο Διονύσιο και την οδό Παπαφλέσσα της Πάτρας
«Η ΓΑΙΑΟΣΕ είναι διαθέσιμη στην εξέταση οποιασδήποτε βιώσιμης πρότασης αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ που θα λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και θα συμβάλλει στην αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος»

Ακινητοποιημένα και σήμερα τα τρένα λόγω συμμετοχής των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο στην απεργιακή κινητοποίηση της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ.

Οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ θα πραγματοποιήσουν Προσυγκέντρωση στα γραφεία της ΠΟΣ στις  10.30 και στις 11 θα συμμετάσχουν στην συγκέντρωση στο Σύνταγμα.
Αύριο  στις 5 το απόγευμα θα συμμετέχουν στην συγκέντρωση στο σύνταγμα και στον αποκλεισμό της βουλής

Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012

Παραιτήθηκε ο υπουργός Μεταφορών κ. Μάκης Βορίδης


Στην επιστολή παραίτησης του ο κ. Βορίδης τονίζει ότι κατόπιν της απόφασης του Γιώργου Καρατζαφέρη να καταψηφίσει τη δανειακή σύμβαση και επειδή, όπως αναφέρει στην επιστολή, «η τοποθέτησή μου στο αξίωμα του υπουργού πηγάζει κι από την δική του (του κ. Καρατζαφέρη) πρόταση και με δεδομένη την συγκεκριμένη πρόσφατη τοποθέτησή του, είμαι υποχρεωμένος να θέσω την παραίτησή μου στη διάθεσή σας».

Ακινητοποιημένα και αύριο οι συρμοί του ΟΣΕ λόγω της συμμετοχής των εργαζομένων στην απεργιακή κινητοποίηση που κήρυξαν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ

Η Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας για τις τελευταίες εξελίξεις στην επαναλειτουργία του τρένου στην Φλώρινα

Η σύσκεψη που έγινε στις 7/2 στο υπουργείο μεταφορών και υποδομών ήταν σημαντική εξέλιξη στην πορεία για την επαναλειτουργία του τρένου στην Φλώρινα. Ένα θετικό νέο μέσα στον ωκεανό απελπισίας που έχει πνίξει τη χώρα μας τη βδομάδα αυτή.
Η σύσκεψη ξεκαθάρισε και επαναβεβαίωσε την πολιτική βούληση της ηγεσίας του υπουργείου για την επαναδρομολόγηση του τρένου  και επαναπροσδιόρισε, με βάση δημοσιεύματα, τις δεσμεύσεις που συμφώνησαν να  αναλάβουν όλοι οι εμπλεκόμενοι (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΔΕΗ, Δήμοι),  ώστε να ξανασφυρίξει το τρένο ως τις αρχές Μαρτίου.