Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Ο κινέζος Wang Wei (王 嵬) ο πιο φανατικός φωτογράφος των κινέζικων σιδηροδρόμων


Ο Wang Wei ( ) είναι ίσως ο πιο φανατικός  θαυμαστής των σιδηροδρόμων στην Κίνα, αφού στα 7 χρόνια ενασχόλησης με την φωτογράφιση  ταξίδεψε 200.000 χιλιόμετρα, υπομένοντας κακουχίες μακριά από την οικογένεια του. Το υλικό που συγκέντρωση από όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο θα το συμπεριλάβει σε μια ταινία που σκέπτεται να γυρίσει.


 Ο Wang Wei φοιτά στο πανεπιστήμιο του Πεκίνου ως οικονομολόγος και σχεδιάζει όλες του τις εμπειρίες να τις καταθέσει σε ένα βιβλίο που θα εκδώσει.
Σε συνέντευξη του στο CNNGo  και σε ερώτηση του δημοσιογράφου πως πρόεκυψε η ενασχόληση του με την φωτογράφηση  Ο Wang Wei  είπε: Είμαι ένας ντόπιος κάτοικος του  Πεκίνου  και μεγάλωσα δίπλα στον σιδηροδρομικό σταθμό. Ξεκίνησα τη λήψη φωτογραφιών των σιδηροδρόμων το 2005, όταν ήμουν 15. Έχω μια βαθιά σχέση με τα τρένα και τους σιδηροδρόμους. Από το παράθυρό μου, μπορώ να δω τα τρένα κάθε μέρα. Οι πρώτες φωτογραφίες πήρα ήταν των συρμών στο Πεκίνο  Βόρεια Raiway σταθμό, που βρίσκεται δίπλα στο σπίτι μου.
CNNGo: Ποιο είναι το μυστικό μιας καλής φωτογραφίας σιδηροδρόμων;
Wang: Συνήθως παίρνω ένα σχέδιο δύο ή τρεις ημέρες πριν από τη λήψη. Σύμφωνα με την schdule τρένο, το χρώμα και τον τύπο, θα σκεφτεί κάποιος το φως και το φόντο, με το φως ή οπίσθιο φωτισμό, τέτοια πράγματα.  
CNNGo: Πόσο μακριά έχετε ταξιδέψει σε αυτή την αναζήτηση;
Wang: Πάνω από 200.000 χιλιόμετρα, σε όλες τις επαρχίες της ηπειρωτικής Κίνας.
CNNGo: Ποια σημεία ήταν τα αγαπημένα σας;
Wang: Τα βουνά Μεγαλύτερη Khingan? Qinghai-Θιβέτ επέκταση σιδηροδρομικού? Νότια του Xinjiang? Και Γιουνάν-Βιετνάμ σιδηροδρομικό τμήμα της Κίνας.
CNNGo: Τι εξοπλισμό χρησιμοποιείτε;
Wang: Nikon D300S και D80, καθώς και 18-200 VR Lens.
CNNGo: Πώς ταξιδεύετε σε προορισμούς σας;
Wang: Χρησιμοποιώ κάθε μορφή μετακίνησης ανάλογα με το πού θα πάω.
Τα τρένα και τα αυτοκίνητα το ήμισυ του χρόνου, και με τα πόδια στο άλλο μισό.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μου στη βορειοανατολική Κίνα τον Οκτώβριο του 2011, περπάτησα πάνω από 186 χιλιόμετρα σε 15 ημέρες, δεν περιλαμβάνονται τα βουνά που σκαρφάλωσα. Επειδή ήταν ο μόνος τρόπος που θα μπορούσε να φθάσω  στα μέρη που ήθελα να πάω.
CNNGo:  Πόσος χρόνος χρειάζεται για ένα ταξίδι συνήθως;
Wang: Είμαι ελεύθερος αυτή τη στιγμή έτσι έχω πολύ χρόνο. Εξαρτάται που  πάω - το ταξίδι διαρκεί συνήθως από 10 ημέρες έως ένα μήνα. 
Το μακρύτερο ταξίδι πήρα ήταν μια 56ημερη  εκδρομή που καλύπτει επτά επαρχίες - Πεκίνο, Gansu, Xinjiang, Qinghai, Shannxi, Γιουνάν και Guizhou κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 2011.
CNNGo: Οι τυχόν δυσχέρειες κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε από τις αποστολές σας;
Wang:  Για μένα, οι δυσκολίες εξεύρεσης γωνίες και η αναμονή για τα τρένα.
Αγαπώ την υψηλή γωνία, γι 'αυτό συνήθως ανεβαίνω στα βουνά για να τραβήξετε φωτογραφίες.
Κάποια από τα βουνά είναι απότομα και επικίνδυνα,  έχουν άγρια ​​ζώα, όπως φίδια. Γι 'αυτό πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί  Και το βράδυ, είναι ακόμα πιο δύσκολο να αναρριχηθείς. Τα τρένα αλλάζουν συχνά δρομολόγια ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες ή άλλους λόγους απρόβλεπτους, γι 'αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό για μένα να περιμένω σε ένα σημείο μια ολόκληρη μέρα χωρίς να βλέπω το τρένο.
CNNGo:  Η οικογένειά σας, σας  στηρίζει;
Wang:  Όπως και πολλοί Κινέζοι γονείς, ήθελαν πρώτα να τελειώσω τις σπουδές.. Αλλά όταν άκουσαν τις εμπειρίες μου από το ταξίδι μου και είδαν τις φωτογραφίες μου ήταν όλα  καλύτερα.
CNNGo: Πώς χρηματοδοτείται  τα ταξίδια σας;
Wang:  Με φωτογραφήσεις σε  γάμους, πορτρέτα και συνέδρια για να βγάλω  λεφτά.
CNNGo: Τι θέλετε να κάνετε με τις φωτογραφίες σας;
Wang:   Σχεδιάζω να γράψει ένα βιβλίο για τις εμπειρίες μου, εικονογραφημένο με φωτογραφίες μου. Ελπίζω να οργανώσω  μια έκθεση αργότερα φέτος.