Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΥΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ

Γράφει ο Παρασκευάς Πουρλιάκας
Γ. Γραμματέας της ΠΟΣ

ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ....!!!!!
Διάβασα όλα τα σκληρά μέτρα και όλες τις επώδυνες αποφάσεις των δωσιλόγων.
Διάβασα ότι θα μου κόβανε τον 13ο και 14ο μισθό.
Διάβασα ότι θα μου κόβανε το 40% και πλέον των αποδοχών μου.
Διάβασα ότι θα έπρεπε να αυξηθεί ο ΦΠΑ.
Διάβασα ότι θα αυξάνονταν ο ειδικός φόρος κατανάλωσης σε ποτά, τσιγάρα, καύσιμα.
Διάβασα ότι θα έπρεπε να καταργηθεί το αφορολόγητο των 12.000 ευρώ.
Διάβασα ότι αυξήθηκε το προσδόκιμο ζωής και πρέπει να αυξηθούν τα ασφαλιστικά όρια ηλικίας από το 65ο στο 67ο έτος.
Διάβασα ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να ζήσω με την εθνική βασική σύνταξη των 360 ευρώ.
Διάβασα ότι στις εργασιακές σχέσεις θα έπρεπε να γυρίσουμε στο μεσαίωνα.
Διάβασα ότι για να βγούμε από το οικονομικό αδιέξοδο που μας έφεραν οι εφιάλτες θα έμπαιναν πολλά και διάφορα φοροχαράτσια.
Διάβασα ότι θα έπρεπε να απεμπολήσουμε την εθνική μας κυριαρχία, ξεπουλώντας τον εθνικό μας πλούτο.
Διάβασα και κατάλαβα ότι η ανεργία θα έφτανε στο 20%.
Διάβασα ότι θα έφευγαν συνάδελφοί μου απο τον ΟΣΕ με μετατάξεις και εκ των υστέρων κατάλαβαν οι εφιάλτες ότι είχαν κάνει λάθος.
Διάβασα ότι θα έφευγαν συνάδελφοί μου απο τον ΟΣΕ με εργασιακή εφεδρεία και εκ των υστέρων οι δωσίλογοι χαρακτήρισαν το μέτρο ότι αγγίζει τα όρια της γελοιότητας.
Διάβασα εν τέλει ότι η πατρίδα μου και όλος ο Ελληνικός λαός θα γινόταν ένα πειραματόζωο στα χέρια της ΤΡΟΙΚΑ και του ΔΝΤ.
Είμαι περήφανος που το ΔΙΑΒΑΣΑ.....!!! και ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ!!!!!
Είμαι περήφανος που για όλα αυτά που διάβασα έχασα 75 μεροκάματα σε απεργίες, έκανα πορείες, έβρυσα, μούτζωσα, αντιστάθηκα και δεν ήμουν συνοδοιπόρος των 160 μοιραίων και άβουλων Βουλευτών που ήθελαν και θέλουν να καθορίζουν την τύχη μας και τη ζωή μας μεατρέποντάς μας σε ΡΑΓΙΑΔΕΣ!!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!