Τρίτη, 24 Αυγούστου 2010

Ανοιχτή επιστολή του Προέδρου της ΠΟΣ κ. Νίκου Κιουτσούκη με πολλούς αποδέκτες.

Η υπαγωγή του ΟΣΕ στο περιβόητο μνημόνιο, το οποίο βάσει των δηλώσεων του κ. Ρέππα είναι και η ασκούμενη κυβερνητική πολιτική, αλλά και η επαίσχυντη επικαιροποίησή του για την «ΔΗΘΕΝ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ» του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εγείρουν εύλογα ερωτήματα τα οποία ζητούν απαντήσεις προς ενημέρωση όλων των πολιτών.
Τα καυτά ερωτήματα που ζητούν απάντηση από τους κάθε λογής «αρμόδιους» γνώστες τάχα του σιδηροδρόμου είναι τα κάτωθι:
1. Πώς είναι δυνατόν σε μια απελευθερωμένη αγορά μεταφορών να απαγορεύεται δια νόμου ο ΟΣΕ να έχει δική του μεταφορική εταιρεία;
2. Ποιους εξυπηρετεί η παραπάνω απαγόρευση και τι είδους ανταγωνισμό προάγει;
3. Γιατί οι άγονες γραμμές που θα βγάλει σε διεθνή διαγωνισμό ο κ. Ρέππας, προκειμένου να τις πάρουν ιδιώτες, θα επιδοτούνται και γιατί δεν επιδοτούνται μέχρι σήμερα;
4. Γιατί ενώ σκοπεύουν να πουλήσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυξάνουν τις τιμές των εισιτηρίων από τις οποίες θα προκύψουν αυξημένα έσοδα περίπου 55 εκατομμύρια ευρώ, και ποιους εξυπηρετεί;
5. Γιατί εδώ και 10 μήνες δεν προχώρησαν σε εξορθολογισμό και αλλαγή του πλέγματος των δρομολογίων; Και γιατί τα ΚΤΕΛ διπλασίασαν τα δρομολόγιά τους όπου έγιναν περικοπές στα δρομολόγια του ΟΣΕ;
6. Γιατί δεν επεμβαίνουν ώστε να σταματήσει η οικονομική αιμορραγία των διαφυγόντων εσόδων στα προαστιακά δρομολόγια;
7. Γιατί απαγορεύεται στον ΟΣΕ να έχει εσωτερικές και διεθνείς λεωφορειακές γραμμές; Πώς ενισχύουν τον ανταγωνισμό; Γιατί αγόρασαν καινούρια λεωφορεία αφού ήθελαν να καταργήσουν αυτή τη δραστηριότητα και επιβάρυναν το χρέος του οργανισμού;
8. Τι μεταφορικό έργο έφεραν στον ΟΣΕ και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι διορισμένοι αρεστοί όλων των κυβερνήσεων;
9. Γιατί δεν στέλνουν στη δικαιοσύνη τα «επιχειρηματικά λάθη» των αρεστών τους διορισμένων; Ποιος θα πληρώσει γι αυτά;
10. Γιατί το ποσοστό της ακίνητης περιουσίας που αξιοποιήθηκε από τη ΓΑΙΑΟΣΕ είναι μόλις το 0,3%;
11. Γιατί δεν προέβησαν σε επανέλεγχο και επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων ακινήτων;
12. Γιατί υποχρεώνουν τον ΟΣΕ και τους εργαζόμενους να καταβάλουν «ΔΙΠΛΑΣΙΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ» σε σχέση με τους ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ και των εργαζομένων τους; (Εισφορές ΟΣΕ 24%, Ιδιώτη 16,5%. Εισφορές Εργαζομένων ΟΣΕ 11%, Εργαζομένων σε Ιδιώτη 6,67%).
13. Γιατί συγκρίνουν τους Έλληνες Σιδηροδρομικούς με τους Γάλλους; Γνωρίζουν τι μισθό παίρνουν στη Γαλλία; Γνωρίζουν πόσοι Σιδηροδρομικοί εργάζονται στο Γαλλικό δίκτυο; Γνωρίζουν ότι το τρένο στη Γαλλία αναπτύσσει ταχύτητα έως και 574 km/h, ενώ στην Ελλάδα μόλις 180 km/h ;
14. Γιατί δεν λένε στους Έλληνες ότι η μείωση του προσωπικού γίνεται σε βάρος της «ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ», καθότι σύμφωνα με τα διεθνή Στάνταρ προβλέπονται 5 εργαζόμενοι ανά χιλιόμετρο γραμμής;
15. Γιατί δεν δημοσιοποιούν τα στοιχεία για ατυχήματα και δυστυχήματα που έγιναν όπου υπήρξε ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου και κατόπιν επανακρατικοποίηση;
16. Γιατί δεν λένε ότι ο ελληνικός σιδηρόδρομος είναι πρώτος στα ζητήματα ασφάλειας επιβατών και κυκλοφορίας παρ’ ότι δεν είναι εκσυγχρονισμένο το δίκτυο;
17. Δεν γνωρίζουν ότι η περαιτέρω μείωση των αποδοχών μας κατά 20% κατεβάζει τους βασικούς μας μισθούς κάτω από τον εισαγωγικό μισθό ενός νεοπροσλαμβανόμενου βάσει της Ε.Γ.Σ.Σ.Ε; Ποιους εξυπηρετεί αυτή η τεράστια μείωση κατά 500 €/μήνα; Μήπως τους ιδιώτες επενδυτές;
18. Αυτοί οι ίδιοι οι κ.κ. Βουλευτές που έφεραν τη χώρα σε αυτό το χάλι και τους εργαζόμενους σε απόγνωση, τι μειώσεις έκαναν στις αποζημιώσεις τους και στις αμοιβές τους στις επιτροπές της Βουλής;
19. Ο κ. Ρέππας αμείβεται ή όχι από το Ε.Σ.Υ. πέραν της Βουλευτικής του αποζημίωσης; Πόσοι άλλοι Βουλευτές είναι σαν τον κ. Ρέππα;
20. Πόσα χρήματα παίρνει ένας εργαζόμενος του Ιδιωτικού Τομέα με 30 χρόνια υπηρεσία και δύο παιδιά;
21. Πώς είναι δυνατόν να μιλούν για πράσινη ανάπτυξη και να καταργούν 1800 km Σιδηροδρομικού δικτύου, ακυρώνοντας προσπάθειες 100 ετών, απαξιώνοντας ένα κατ’ εξοχήν οικολογικό μέσο μαζικής μεταφοράς;
22. Γιατί δεν τολμούν ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ με τους εργαζόμενους;
23. Ποιος τους διόρισε «ΤΣΙΦΛΙΚΑΔΕΣ» της περιουσίας του ελληνικού λαού και την ξεπουλάνε;
24. Δούλεψε κανείς τους και πρόσφερε κανείς τους κάτι για να φτιαχτεί αυτή η περιουσία;
25. Τι νομίζουν ότι διαχειρίζονται την περιουσία των μπαμπάδων τους;
26. Και αν όλα αυτά τα θεωρούν νομίμως πεπραγμένα σημαίνει ότι είναι και «ηθικά» ;
Στα 26 αυτά ερωτήματα προτίθεται άραγε να απαντήσει κανείς ;;;
Η κυβέρνηση και ο αρμόδιος Υπουργός ψεύδονται και συκοφαντούν τους εργαζόμενους σιδηροδρομικούς για να καλύψουν την πλήρη Υποταγή τους στα ξένα και εγχώρια οικονομικά συμφέροντα, στους απανταχού αεριτζήδες κερδοσκόπους των αγορών προς εξυπηρέτηση των συμφερόντων τους και μόνον !!!
Ο κ. Ρέππας και η κυβέρνηση του μνημονίου κατά τις δηλώσεις τους, επικαλούνται συχνά πυκνά τον ελληνικό Λαό και τη Δημοκρατία, γιατί κάνουν προσπάθεια τάχα να σώσουν την Ελλάδα…
Εμείς τους θυμίζουμε ότι τα μεγαλύτερα εγκλήματα διεπράχθησαν στο όνομα των λαών και της Δημοκρατίας, και αυτό που επιχειρείται σήμερα είναι «ΕΓΚΛΗΜΑ» και οι «ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ» έχουν ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Δεν ανεχόμαστε την μονόπλευρη, ανάλγητη, αντεργατική αντιλαϊκή πολιτική της «ΑΥΤΑΡΧΙΚΗΣ» κυβέρνησης, η οποία λειτουργεί με όρους «απολυταρχικού καθεστώτος» ενώ παράλληλα πουλάει φούμαρα στον ελληνικό λαό για «κοινωνική δικαιοσύνη».
Αυτή την κοινωνική δικαιοσύνη, τους τη χαρίζουμε.
Αυτή την Νεοφιλελεύθερη, ανάλγητη πολιτική, τους τη χαρίζουμε και τους προειδοποιούμε ότι θα μας βρίσκουν συνεχώς μπροστά τους. Ο Ραγιαδισμός και η Υποτέλεια μπορεί να είναι προνόμιο της κυβέρνησης, όμως οι Έλληνες εργαζόμενοι ούτε «ραγιάδες» είναι ούτε «υποτελείς» του συστήματος…
Δεν χρειαζόμαστε άλλους «ΚΑΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ» της Ε.Ε. και δοσίλογους των εργαζομένων.
Οι σιδηροδρομικοί οι οποίοι οργάνωσαν και ανέδειξαν τους αγώνες του κινήματος της εργατιάς, καθώς και όλοι οι εργαζόμενοι θα αντισταθούμε «ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ» μέχρις «ΕΝΟΣ», υπερασπίζοντας τα ιδανικά μας.  Δεν θα επιτρέψουμε την λεηλασία των εισοδημάτων μας, το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου και την κατάργηση κατακτήσεων 100 και πλέον ετών.
Η Γ.Σ.Ε.Ε. οφείλει να ξυπνήσει από το λήθαργο, οφείλει να σταματήσει την κατρακύλα και τον ξεπεσμό. Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει βγάζοντας μόνον ένα δελτίο τύπου. Δεν μπορεί να πολιτεύεται στη λογική του Μονόδρομου και της ΤΡΟΪΚΑ.
Δεν είναι δυνατόν να είναι κανείς απών από αυτές τις ραγδαίες εξελίξεις.
Οφείλουμε όλοι να πολεμήσουμε στον πόλεμο που κήρυξε η κυβέρνηση στους εργαζόμενους και σε όλους τους έλληνες και όχι να παραμένουμε μουδιασμένοι θεατές των εξελίξεων βλέποντας το ξεκλήρισμα χιλιάδων οικογενειών. Έχουμε όλοι ευθύνη !!!
ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ !!!
Να αφήσουμε στην άκρη κομματικές και άλλες σκοπιμότητες.
Να πετάξουμε τις κομματικές παρωπίδες
«Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ»
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΙΟΥΤΣΟΥΚΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ